Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: غفلت کردیم و برابر ذوب آهن گل خوردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فلاحت‌زاده پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت:

بازی سنگینی داشتیم. هر دو تیم با تاکتیک ویژه‌ای وارد زمین شدند. فکر می‌کنم غفلت کردیم و بازیکن تعویضی ذوب‌آهن روی غفلت ما گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:

قلعه‌نویی از مربیان بزرگ فوتبال ما است. فکر می‌کنم ۵،۶ بازیکن ما زیر ۲۳ سال بودند و تجربه لازم را نداشتند. ذوب‌آهن تیم خوبی است و جایگاه این تیم بالاتر از اینها است. تیم را در نیم‌فصل تقویت کرده‌ایم و در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

فرشاد فلاحت‌زاده در باره اینکه به نظر می‌رسید تیم گسترش فولاد در میانه زمین با کمبود بازیکن مواجه است، تصریح کرد:

فکر می‌کنم بازیکنان با تجربه ما میانه زمین بودند. حریف هم این بازیکنان را مانند اسماعیل فرهادی از کار انداخته بود. ما در جریان بازی کناره های زمین را بسته بودیم و روی یک کرنر که به حریف داده بودیم و روی غفلت خودمان، بازیکنی که تازه وارد زمین شده بود دروازه ما را باز کرد. فکر می‌کنم بازیکنان با تجربه‌ای هم داخل زمین داشتیم. تعویض‌های‌مان را هم انجام داده بودیم و دیگر نمی‌توانستیم تعویض کنیم. می‌خواستیم فرهادی را تعویض کنیم، اما خالقی‌فر مصدوم شد و مجبور شدیم تعویض خودمان را عوض کنیم و از بازیکن جوان استفاده کنیم.

فرشاد فلاحت‌زاده مربی گسترش فولاد در پاسخ به این پرسش که نبود سامان نریمان جهان در این تیم مشهود بود، گفت:

با بازیکنانی که در اختیار داریم، خوب نتیجه گرفته‌ایم و توقعات از ما بالا رفته است. تیم‌ها بازیکنان خوب خود را به راحتی در نیم‌فصل از دست نمی‌دهند. در فاز حمله اگر سامان نریمان جهان را استفاده می‌کردیم وضعیت بهتری داشتیم، اما نتوانستیم از او استفاده کنیم. از هفته‌ بعد دو بازیکن مصدوم و بازیکنان دیگر ما هم در هفته‌های آینده به جمع اضافه خواهند شد. در نقل و انتقالات هم باید ببینیم کدام یک از بازیکنان شرایط مد نظر ما را دارند تا آنها را جذب کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم

بازیکن تعویضی در لیگ ژاپن به طور عجیب و خنده داری وارد زمین شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین در دیلم و تنگستان برای ساخت مسکن ویلایی
  • ۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است