Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: بازی  سختی را انتظار داشتیم.  بعد از حذف از جام حذفی و مساوی در اهواز، برد مقابل رقیب سنتی مان  برایمان مهم بود. این دومین دربی بعد از بازی با فولاد بود. بازیکنانم شخصیتشان را نشان دادند و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار داریم بازی‌های بعدی بهتر شویم.

استقلال کاندیدای حضور در بین سه تیم بالای جدول است 

او درباره اضافه شدن استقلال به جمع مدعیان بیان کرد: استقلال تیم خیلی خوبی دارد و مربی خوبی هم هدایت این تیم را برعهده دارد. آنها در نیم فصل اول خیلی زیر فشار نبودند و زمان برای تجدید قوا داشتند. به طور حتم کاندیدای حضور در سه تیم اول هستند. پارس جنوبی و پیکان و پدیده در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتند. اما با تمام احترام به این تیم‌ها، فکر می‌کنم پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتورسازی چهار تیم بالای جدول خواهند بود چون کیفیت بازیکنانشان بهتر است. از سپاهان هم انتظار داریم بالا بیاید.

تیم ما بازی های موثری نسبت به سال قبل انجام می دهد 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: زمانی نتایج را نگاه می‌کنیم معلوم می شود که  امسال تیم قدری را تشکیل داده‌ایم که دیدید چطور تراکتورسازی موقعیتی مقابل ما ایجاد نکرد. ما موثرتر از سال گذشته هستیم اما می‌خواهم بهتر از این باشیم.

برانکو اظهار کرد: همان طور که دیروز گفتم انتظار داشتیم که بازی سختی داشته باشیم. اولین تبریک را هم به بازیکنانم می‌گویم بابت بازی مطمئن و پیروزی‌ای که بدست آوردند. بردی که نتایج خوب ما را ادامه داد. برد مقابل تراکتورسازی همیشه سخت است چون این تیم رقیب بزرگی است. تراکتورسازی یک تیم متفاوت از نیم فصل اول است و به همین علت به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. از هواداران هم تشکر می کنم که یار دوازدهم ما هستند.

به جز حذف از جام حذفی نتایج درخشانی را کسب کردیم 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چگونه شادابی را به تیمش بازگردانده است، گفت: من نگفته بودم شادابی نداریم. به احتمال زیاد رسانه ها نوشته اند. من همیشه تکرار می کنم که نتایج ما نسبت به سال گذشته بهتر است و موثرتر از سال گذشته هستیم. تفاوت امتیازی بیشتری از پارسال داریم و نمی‌دانم چرا مدام می‌خواهند جوری رفتار کنند که ما وضعیتمان خوب نیست. طبیعی است که می‌خواهیم هر روز بهتر شویم. وضعیت‌مان سخت‌تر از تیم‌های دیگر بوده است. تیم‌های دیگر ۱۵ روز استراحت داشتند اما ما بازی های عقب افتاده داشتیم و به جز حذف شدن از جام حذفی نتایج خیلی درخشانی کسب کرده‌ایم. ما می توانیم بهتر شویم و برای همین تمرین می‌کنیم. خوشحال می‌شوم بازیکنان پیشرفت خود را نشان دهند. ما با رقیب بزرگ و سنتی یعنی تراکتورسازی بازی کردیم. آنها چند سال است که در آسیا هستند و چند ملی پوش هم دارند. برای همین از تیمم راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره اینکه چرا تیمش حرکت از سمت دو جناح را علاقه داشت، خاطر نشان کرد:  سعی می کنیم متفاوت و متنوع بازی کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. ما از همه تاکتیک ها استفاده می کنیم. این ها عواملی است که حریف نمی تواند تشخیص دهد ما چه واکنشی داریم. این فلسفه تیم ماست.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب با ارائه نمایشی ضعیف در ورزشگاه سلهرست پارک با نتیجه ۴-۰ مغلوب کریستال پالاس شد. با این شکست سنگین شانس آنها برای کسب سهمیه اروپایی به شکل چشم‌گیری کاهش یافت. اریک تن‌هاخ پس از بازی در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شکست امشب؟
در حد منچستر یونایتد بازی نکردیم. به‌عنوان تیمی با نام منچستر یونایتد باید بهتر بازی می‌کردیم. بازیکنانی که در بازی بودند باید بهتر عمل کنند. مستحق این شکست بودیم. آن چیزی که انتظار داشتم از تیم ندیدم.

گل‌هایی که خوردید؟
همه آنها با اشتباهات ما به ثمر رسیدند. اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم هیچکدام از آنها را دریافت نمی‌کردیم. آن شکلی گل اول را دریافت کردیم واقعا ناامیدکننده بود.

انتقادات هواداران؟
آنها تا انتها از تیم حمایت کردند. ما باید طوری که آنها تا آخر جنگیدند می‌جنگیدیم.

عملکرد دفاعی؟
همه دفاع ما را دیدند، ما مشکلات بزرگی داریم. باید با آنها کنار بیاییم و باید بهتر عمل می‌کردیم. مصدومیت‌ها ما را اذیت کرده‌اند اما خود ما هم خوب بازی نکردیم.

آینده‌تان در باشگاه؟
من در مورد این موضوع فکر نمی‌کنم. من تا جایی که می‌توانم تیم را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنم. ما مشکلات زیادی داریم. من فقط به بهبود عملکرد تیمم فکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • سفر به کدام کشورها برایمان ارزان‌تر تمام می‌شود؟
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده