Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دارابی ، خواننده گروه موسیقی هوروش بند ، امشب جمعه ( ۸ / ۱۰ / ۱۳۹۶ ) ساعت ۲۳ مهمان برنامه “دورهمی” خواهد بود.

مهدی داراب خواننده گروه موسیقی هوروش بند متود ۱۸ مهر ماه سال ۱۳۶۹ در تهران است.

اصالتا اهل کوهدشت لرستان می باشد بجز خوانندگی در حرفه آهنگسازی و ترانه سرایی با خوانندگان مشهوری همکاری داشته اس  و با هکاری مهدی جهانی گروه هوروش بند را تشکیل دادند

این گروه فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۵ و با تک آهنگ “به یاد تو می افتم” آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی اشعار این گروه را مسیح و آرش عدل پرور (آرش ای پی) می سرایند.

این گروه در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به دیگر گروه های موسیقی بیشترین طرفدار را دارند!
مهدی دارابی موسیقی را دلی یاد گرفته و به همین دلیل با احساس می‌خواند و جنس صدایش با خواننده‌های سنتی ما کاملاً تفاوت دارد.

او حتی اگر اشتباه هم بخواند باز هم همه چیز خواندنش مختص خودش است.

اعضای هوروش بند که اولین بار با خواندن تیتراژ تلویزیونی برنامه فرمول یک علی ضیا با قطعه ماه دلم حضور در تلویزیون را تجربه کرده بودند

شروع فعالیت

مهدی دارابی فعالیت خود را از اوایل دهه ۹۰ شمسی با خوانندگی در سبک پاپ آغاز کرد

در روز ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۲ سه قطعه «ازت خاطره دارم»، «به من سر بزن» و «تو حالت ناخوشه» را به صورت همزمان منتشر کرد و این آثار اولین تجربه جدی او در عرصه موسیقی بود

دارابی که آن زمان با چهره و لحن و فضای موسیقایی متفاوتی فعالیت می‌کرد در ادامه قطعاتی نظیر اگه نباشی، منو دس ننداز و نشد و… را منتشر کرد.


دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام عاشقم

Download New Song By Hoorosh Band Called Ashegham

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید مهدی دارابی به نام میخواست عاشقت کنه

Download New Song By Mehdi Darabi Called Mikhast Asheghet Kone

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ساری آقجیک» با صدای «آراز داره» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «آراز داره تروسیان» خواننده و آهنگساز، قطعه «ساری آقجیک» یا «دامن کشان» را باز تنظیم کرده و با ترکیب دو زبان فارسی و ارمنی خوانده است و در آستانه نوروز ۱۴۰۳ منتشر کرد.

«ساری آقجیک» قطعه‌ فولکلور ارمنی است که برای مخاطبان فارسی‌زبان و آذری زبان هم بسیار آشناست. این قطعه در ارمنستان به «ساری آقجیک»، در آذربایجان به «ساری گلین» و در ایران به «دامن کشان» معروف است.

آراز داره آهنگساز، موزیسین و خواننده ارمنی ایرانی است که موسیقی این قطعه را بازتنظیم و برای اولین بار آن را با ترکیب دو زبان فارسی و ارمنی بازخوانی کرده است.

تروسیان درباره این آهنگ می‌گوید: هدف از ارائه این آهنگ زنده نگه داشتن فرهنگی است که به ارث برده‌ایم. انسان با ریشه و اصالتش قوام و دوام دارد بنابراین این اثر را با ترکیب دو زبان مادری (ارمنی) و زبان زادگاهم (فارسی) اجرا کرده‌ام.

او ادامه می‌دهد: در تنظیم موسیقی این قطعه تلاش کرده‌ام تا با تلفیق و ترکیب و به کارگیری ساز‌های سنتی در بستری مدرن شاید بتوانم به فضایی پُست مُدرن برسم.
بالطبع پرسه زدن در این فضا برای بازاجرای قطعاتی اینچنینی که ریشه در بطن و حافظه تاریخ و فرهنگ دارند، جسارت زیادی می‌طلبد که امیدوارم از عهده انجام آن برآمده باشم.

این هنرمند می‌گوید: در تنظیم موسیقی این آهنگ از ساز دودوک به عنوان ساز اصیل ارمنی متناسب با ذات قطعه استفاده کردم. سه‌تار و تار را بعنوان نماینده فرهنگ و هنر زادگاهم ایران و همچنین از استفاده از تار آذری در لایه‌های تنظیم این قطعه بنا بر تجانس، احترام و آشنائیت عام با نسخه ساری گلین غافل نشده‌ام.


دانلود صوت اصلی کد صوت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزاد حسنی ساعت ۲۰ امشب به شبکه نسیم می‌آید
  • بازخوانی آهنگ خواننده ممنوع‌الفعالیت توسط ژیلا صادقی
  • «ساری آقجیک» با صدای «آراز داره» منتشر شد
  • تک‌آهنگ «ساری آقجیک» پیش روی مخاطبان قرار گرفت
  • جنجال دوباره صداوسیما در برنامه زنده؛ پخش آهنگ «هیچکس»
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران
  • محسن چاوشی برای این قطعه دستمزد میلیاردی گرفت ؛ دانلود کنید | این خواننده با دستمزدش چه کرد؟
  • عباس قادری کیست؟/ لیستی از ترانه و آهنگ های عباس قادری
  • واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)
  • فیلم| واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام فرمانده»