Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - تیم راه یاب ملل سندج در آخرین بازی از نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، روز جمعه با نتیجه یک بر صفر، مهمان خود همیاری شهرداری ارومیه را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته یازدهم رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم راه یاب ملل در ورزشگاه ملک نیا سنندج به مصاف همیاری ارومیه رفت و با تک گل زهرا حاتم نژاد بازیکن کلیدی خود، این تیم را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم راه یاب ملل سنندج روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تلاش بازیکنان تیمش را در بازی امروز بسیار خوب عنوان کرد و گفت: بازیکنان راه یاب ملل بعد از شکست در مقابل سپاهان، امروز با انگیزه بازی کردند و 80 درصد زمان بازی، توپ را در اختیار داشتند.
بیان محمودی با اشاره به اینکه در دقایق اولیه نیمه دوم مسابقه موفق به گلزنی شدیم افزود: با این بُرد، شرایط ما در لیگ بسیار خوب و با تیم صدر جدول سه امتیاز فاصله داریم.
وی با بیان اینکه با پایان نیم فصل اول، به بازیکنان استراحت داده می شود، یادآور شد: با وجود دشوار بودن رقابت ها در نیم فصل دوم لیگ، تلاش می کنیم با قدرت بیشتری ظاهر شویم.
در حال حاضر، شهرداری بم با 30 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ایستاده است و شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و راه یاب ملل سنندج هر کدام با 27 امتیاز و با تفاضل گل، به ترتیب در رده های دوم تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم راه یاب ملل سنندج در هفته نخست دور برگشت رقابت های فوتبال دختران لیگ برتر باشگاه های کشور، 22 دی مهمان تیم قشقایی شیراز خواهد بود.
در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، 12 تیم از باشگاه های کشور حضور دارند و دیدارهای خود را در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.
تیم های راه یاب ملل سنندج، استقلال خوزستان، همیاری شهرداری ارومیه، خیبر خرم آباد، استقلال تهران، ارسن تهران، آینده سازان میهن نجف آباد اصفهان، قشقایی شیراز، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، شهرداری بم و شهرداری سیرجان در این رقابت ها حضور دارند.
در ترکیب تیم راه یاب ملل سنندج، فاطمه صادقی، اسرین خالدی، بینا کریمی، بشرا بنفشی، هستی سهرابی فر، سرشین کمانگر، زهره جلالی، فاطمه مخدومی، سمیه خرمی، فاطمه قاسمی، رقیه شهبازی، زهرا خواجوی، زهرا حاتم نژاد، فاطمه عزیزی، زهرا فتاحی فر، هلاله عبدالهی و فاطمه اردستانی حضور دارند.
همچنین شرمین رحمتی مدیر فنی، بیان محمودی سرمربی، راشین حمیدی مربی دروازه بانان و سمیه مصطفاپور به عنوان مربی بدنساز نماینده استان کردستان را در این رقابت ها هدایت و همراهی می کنند.
بیش از 10 هزار فوتبالیست کردستانی در رده های مختلف سنی و در بخش مردان و بانوان فعالیت دارند.
خبرنگار: وریا کرمی **انتشار: امید بهمنی
7355/6108

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،استاندار کردستان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و شهردار این شهر اظهار داشت: ۲ هکتار از ۲۰ هکتار زمین مسکونی که شهرداری از راه و شهرسازی طلب دارد باید ظرف ۶ ماهه نخست امسال بازگردانده شود و به مرور مابقی این مطالبه نیز بازگردد.

زارعی کوشا اظهار داشت: اعضای شورا و شهرداری باید مسائل و و اختلاف نظر‌ها را در جلسات خود حل کنند و با طرح این مشکلات در رسانه‌ها حاشیه سازی نکنند.

وی در ادامه افزود: اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه تقاطع تکیه چمن از سوی سازمان برنامه ریزی استان رقم مناسبی است که تا کنون ۱۲۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.

حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این نشست به طلب شهرداری از دستگاه‌های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی اشاره کرد و گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه سهم شهرداری پرداخت شود صورت نگرفته است.

عسکری فرماندار سنندج هم بر ضرورت ساماندهی دستفروشان، و ایجاد پارکینگ طبقاتی و همچنین ساماندهی نیرو‌های شهرداری تاکید کرد.

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها مطلبی بود که محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان هم در این جلسه بر آن تاکید کرد و گفت حمایت‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

در ادامه رضایی رئیس شورای شهر سنندج هم با گلایه از کم کاری ادارت متولی فرهنگ در برنامه‌های گرامیداشت هفته سنه از نام گذاری بلوار ننله به نام آرمان بنفشی جوان فدارکار سنندجی خبر داد.

شهردار سنندج نیز با بیان اینکه امسال براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۶۰ هکتار فضای سبز به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه می‌شود گفت: طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت ااجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال