Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام "شمس‌الله سراج"، امام جمعه موقت ایلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: در ایام رحلت بانوی مکرمه حضرت فاطمه معصومه (س) هستیم.

امام جمعه موقت ایلام ضمن تسلیت این ایام گفت: رحلت این بانوی مکرمه در قم به این استان لقب حریم آل محمد (ص) داد و برکات آن برای این استان است که کمترین آن وجود حوزه علمیه قم است که انصافا در بین حوزه‌های علمیه جهان تشیع مهم‌ترین حوزه است و از برکات معنوی آن جهان اسلام بهره می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روایات آمده است که اگر کسی طالب بهشت است باید قبر حضرت فاطمه معصومه (س) زیارت کند.

خطیب موقت جمعه ایلام به سالروز حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: در جریان فتنه 88 اگر بصیرت رهبری و حضور مردم نبود قطعا به انقلاب آسیب وارد می‌شد. اگر درایت رهبری و حضور به موقع مردم نبود شاید نظام اسلامی با چالش جدی مواجه می‌شد.

سراج تصریح کرد: مردم بصیر در نهم دی ماه 88 به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران و کسانی که خیال می‌کردند که پایه‌های نظام سست شده و به راحتی از بین می‌رود را از بین بردند و بساط آنان را جمع کردند و درس عبرتی برای دشمنان در آینده شد.

امام جمعه موقت ایلام گفت: اما باید همه مراقب فتنه‌های دیگر باشیم، قطعا فتنه‌های بعدی سخت‌تر خواهد بود و دلیل آن این است که فتنه 88 از دیدگاه دشمن بررسی کامل و جدی شده است.

وی ادامه داد: ممکن است فتنه بعدی به شکل فتنه مطالبات اجتماعی مردم از دولت باشد و باید دقت کنیم گاهی گره‌ای که با دست باز می‌شود رو آنقدر طولانی می‌شود که کارد به استخوان می‌رسد.

امام جمعه موقت ایلام همچنین با اشاره به حضور آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه گفت: از سفر پر خیر و برکت آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به استان ایلام تشکر و قدردانی می‌کنم

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ماموستا ملا کریم رسولی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوکان با اشاره به رویدادهای تقویمی هفته گذشته گفت: در چند روز گذشته سه رویداد مهم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، معلم و کارگر را پشت سر گذاشتیم که همچون مثلثی قدرت ایمان، دانش و تلاش برای آبادانی کشور را به هم وصل می‌کند.

  وی با اشاره به روز جهانی کارگر و معلم افزود: معلم و کارگر دو قشر از جامعه ما هستند که در عرصه تعلیم‌وتربیت و کار و اشتغال، کشور را به‌پیش می‌برند.

  امام‌جمعه موقت بوکان در ادامه با اشاره به شهادت آیت‌الله مطهری و نام‌گذاری این روز به اسم معلم عنوان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف و مفسر بزرگ قرن و یکی از معلمان بزرگ در ترویج اندیشه انقلاب بود که خدمات بی‌نظیری در این راستا ارائه نمود.

  وی معلمی را شغلی شریف و شغل انبیای الهی دانست، ابراز کرد: معلمان که توان خود را برای تعلیم‌وتربیت جامع به کار گرفته‌اند، جایگاه، منزلت و مقام عالی در جامعه دارند.

  ماموستا رسولی تصریح کرد: معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد؛ زیرا اگر جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل‌های مختلف دارد مورد تکریم قرار گیرد، جامعه‌ای آگاه به دانش و باتربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش‌رونده خواهد بود.

همچنین قبل از خطبه های این هفته نمازجمعه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان در سخنانی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ضمن گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و فرارسیدن روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، نامگذاری این ایام را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نشان از پیوند ناگسستنی و دائمی سپاه و بسیج با روحانیت و معنویت دانست.

حجت‌الاسلام محمد جباری افزود: پاسداران و بسیجیان همواره خود را سرباز اسلام، قرآن، ولایت و علمای دینی نامیده اند و این واقعیت را با بذل جان خویش اثبات کرده اند.

وی تصریح کرد: مبانی فکری پاسداران عزیز برگرفته از مبانی فکری امامین انقلاب، شهیدان مطهری و بهشتی و امروز با بازخوانی اندیشه های آیت الله مصباح یزدی در پی تقویت آن مسیر نورانی هستند.

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است