Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دیلی میل، «آنتوانت کولیپرس» -عکاس- می گوید: پرنده، لقمه گنده تر از دهانش برداشته بود و روی شاخه درخت قادر به بلعیدن قورباغه نبود.

این پرنده کوچک مدت زمانی تلاش می کرد تا بتواند هر طور شده طعمه لذیذش را نوش جان کند و از سوی دیگر قورباغه نیز مقاومت نشان میداد و با تکان هایش تعادل پرنده را بر هم می زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آنتوانت » در این باره گفت:« این پرندگان کوچک اشتهای عجیبی دارند و پس از هر شکار دنبال شکار بعدی شان می روند. این شکارها از شیرجه به درون آب برای گرفتن ماهی گرفته تا قورباغه های اطراف دریاچه هستند. در نهایت قورباغه مغلوب این پرنده گرسنه شد و به صورت عمودی وارد گلوی پرنده شد.

                

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار قطعه طیور شهرستان علیه نیوکاسل واکسینه شد

ایسنا/ایلام رئیس دامپزشکی دهلران گفت: ۱۰۰ هزار قطعه طیور شهرستان علیه بیماری نیوکاسل مایه کوبی شد.

«روح‌الله کرمی» به ایسنا اظهار کرد: بیماری نیوکاسل بیماری ویروسی فوق حاد پرندگان است که عامل آن از طریق تنفسی و خوراکی از پرنده بیمار به پرنده سالم منتقل شده و باعث ایجاد تلفات بالا، علائم تنفسی و گوارشی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری در دو فاز علیه این بیماری در شهرستان عملیات مایه کوبی انجام شده است، تصریح کرد: در این مرحله نیز به صورت آشامیدنی طیور بومی علیه این بیماری واکسینه خواهند شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دهلران ادامه داد: مردم باید از خرید پرنده توسط دستفروشان و انتقال پرنده‌های مشکوک به محل نگهداری پرندگان خود اجتناب کرده و حتما با همکاران این اداره در خصوص مایه کوبی طیور خود علیه این بیماری همکاری کنند.

کرمی با اعلام اینکه این عملیات به صورت رایگان انجام می‌شود، افزود: در دو مرحله قبلی بیش از ۷۰ هزار قطعه از طیور بومی شهرستان علیه این بیماری مایه کوبی شده که در این مرحله نیز حدود ۳۰ هزار قطعه دیگر مایه کوبی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | نمای شگفت انگیز دانه‌ خوردن پرنده از نزدیک!
  • فیلم/ شکار فرمانده ارتش اسرائیل در غزه
  • ببینید | تصاویری دلخراش از شکار شبانه گرازها توسط تک تیرانداز
  • ۴۰ پرنده در طبیعت شهر مشهد رهاسازی شد
  • ۴۰ پرنده غیر مجاز صید شده به طبیعت مشهد بازگردانده شدند
  • ۴۰ پرنده غیر مجاز صید شده در مشهد به طبیعت بازگردانده شدند
  • ۱۰۰ هزار قطعه طیور شهرستان علیه نیوکاسل واکسینه شد
  • دیجی فرصت، مسیریابی با سرعت برای شکار تخفیف ها!
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی شهر
  • پرواز موفقیت‌آمیز تاکسی‌پرنده در چین!