Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرسیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آثار منتخب برای حضور در این جشنواره گفت: هیئت انتخاب پس از بازبینی نهایی نمایش‌ها در دو بخش نمایش خیابانی و صحنه‌ای و بر اساس قالب‌های مسابقه، نمایشنامه‌خوانی، میهمان وغیره آثار منتخب را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمد شفافی، افزود: نمایش‌های «گمشده در هزار توی زمان» نوشته علی نبی‌پور و با کارگردانی حسین اسدی از جزیره خارک،  «گامی در دوزخ، گامی در بهشت» با متن مصطفی کولیوند و کارگردانی نمایشی مرتضی جلالی از قم،«اگر شبی از شب‌ها» از بوشهر، « مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی» کاری از مهرداد اتابک از نهاوند، «دنده معکوس، نوربالا» اثر جواد دارینی از سبزوار،«آخرین نامه»نوشته مهرداد کوروش نیا و با کارگردانی علیرضا مویدی از شاهرود و  «گمشده» فرهاد لباسی از همدان آثار منتخب حاضر در جشنواره سیزدهم در بخش نمایش صحنه‌ای است.   وی، افزود: آثار حاضر در بخش نمایش صحنه‌ای این جشنواره شامل نمایش‌‌های «رام کردن مرد سرکش» کاری از علی شریعت‌زاده با متنی از داوود فتحعلی بیگی، «تنفر از خود» اثر سیدمصطفی آقامیری، «بینوایان» حمیدرضا آخوندنصیری، «روز نهم» محسن ابوالفتحی، «دموکراسی زیر نور ماه» اثر رضا رادبخت،«چشمهای بسته از خواب» کاری از مجتبی جدی و با نمایشنامه‌ای از محمد چرمشیر و  «خروس» اثر دیگر علی شریعت‌زاده بر اساس نمایشنامه محمد رحمانیان از کاشان است.   به‌گفته‌وی، «کافی‌شاپ» کاری از حسینعلی بینوا، «قند خون» اثر لیلی عاج، «مجلس مختلف خوانی» کاری از مرتضی جلیل‌دوست و با متن صبا نجاتی، «کاسکت» کاری از شهاب مهریان از تهران نیز در جشنواره سیزدهم نیز به اجرا درمی‌آید. دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، تصریح‌کرد: سه اثر «رسانه امروز» از راضیه بادروج،«ضیافت» محسن خسروی بر اساس نوشته بهرام بیضایی و «هملت با سالاد فصل» نوشته اکبر رادی از کاشان آثار منتخبی است که در قالب نمایشنامه‌خوانی اجرا می‌شود.   شفافی، در ادامه آثار  «بیماری لاعلاج» اثر مریم خاک‌کار از ملایر، «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» محمد محسنی از ساوه، «مخاطب خاص» با کارگردانی مریم نیک آیین و متن کرامت یزدانی از یزد، «هوش اقتصادی» محمد مهدی پازوکی از کرج و «داستان یک افتتاحیه» میثم آبادانی از تفرش را از جمله آثار بخش نمایش خیابانی در این جشنواره برشمرد.   وی در پایان اظهارداشت: «نبش کوچه بن بست» کاری از مهدی حبیبی و «بازگشت» پیام عزیزی از تهران به همراه «آپارتمان فروشی» از رضا کریمی، «همسایه‌داری» کاری از محسن بلوری و «گنهکاران به بهشت نمی‌روند» نوشته عباس تیمورزاده و با کارگردانی حسین حداد از کاشان از دیگر آثار حاضر در بخش خیابانی جشنواره سیزدهم است.   شایان ذکراست: جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در روزهای  14 تا 24 دیماه در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اجرامی‌شود.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: برگزیدگان نهایی ۱۰ گروه نمایش آزاد و کانونیبه شرح زیر اعلام شد.
رتبه‌ی اول:نمایش آوازی برای وطن به کارگردانی ملوک افشاری ازمرکزجونقان
رتبه‌ی دوم:نمایش کچل کفتر باز به کارگردانی صغری عالی پور ازمرکزسورشجان
رتبه‌ی سوم: نمایش "آهای مواظب باشید" به کارگردانی سپیده ابراهیمی ازمرکزمجتمع شهرکرد
شایسته‌ی تقدیر: نمایش خان بی خان به کارگردانی فهیم خسروی از بخش آزاد شهر فارسان
بخش جنبی:
۱. امیرمحمدفیروزی دربخش بازیگری برای نمایش نحویامحو ازبروجن
۲. محمدطاهابیگی و امیر محمد فیروزی دربخش طراحی صحنه ولباس برای نمایش نحویامحو ازبروجن
۳. راحیل نقنه دربخش بازیگرنقش ویز ویز برای نمایش آواز گل‌ها ازبروجن
۴. فرنیا شبانیان دربخش بازیگرنقش بال آبی برای نمایش سرزمین آفتاب ازبروجن
۵. مهشادشیرانی دربخش بازیگرنقش جادوگر برای نمایش سرزمین آفتاب ازبروجن
۶. آرین کیانی دربخش بازیگرنمایش این الاغ خر نبود ازبروجن
۷. آینازایدردربخش طراح صحنه برای نمایش هنگامه
۸. هاجربنائیان دربخش کارگردانی برای نمایش هنگامه
۹. یلدازمانی در نقش آخرشب درنمایش بره‌های بازیگوش ازشهرکرد
۱۰. فرنیاکسایی درنقش چوپان درنمایش بره‌های بازیگوش ازشهرکرد

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی