Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى با انتقاد از وضعیت سکوهاى ورزشگاه آزادى گفت: امروز به میلیون ها نفر از مردم شریف ایران در حاشیه یک مسابقه فوتبال توهین شد!

به گزارش ورزش سه، کاظم محمودى با اشاره به حواشى مسابقه تراکتورسازى و پرسپولیس عنوان کرد: ما قبل از بازى خواهش کرده بودیم تیم میزبان شرایطى را در ورزشگاه ایجاد کند که موجب ایجادى درگیرى و توهین هاى ناپسند به اقوام نشود اما اتفاقا برعکس، همه تمهیدات لازم اندیشیده شده بود تا ٩٠ دقیقه به صورت هماهنگ ٦٠ هزارنفر فحاشى کنند و این توهین ها به صورت سازماندهى شده از سوى لیدرهاى تیم میزبان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودى همچنین گفت: فوتبال باید بهانه اى براى همدلى و دوستى مردم در سراسر کشور باشد نه اینکه با فحاشى و شعارهاى قومیتى به هم وطن خودمان با زشت ترین الفاظ توهین کنیم. همه سکوها و لیدرهاى تیم میزبان یکپارچه و یک‌صدا زشت ترین الفاظ را به کار مى بردند. چرا با این افراد برخورد نمى شود؟


سرپرست تراکتورسازى همچنین گفت: صدها بازیکن از آذربایجان روزى پیراهن پرسپولیس یا استقلال را برتن کرده اند و ده‌ها بازیکن هم از این دو تیم به تراکتورسازى آمدند. ما دشمنان هم نیستیم که اینطور روى سکوها همه ارزش ها و دوستى ها را زیر پا بگذاریم. این چه عادت زشت و ناپسندى است که در سال هاى اخیر باب شده و بعضى ها قبل از این مسابقه براى ایجاد تنش و درگیرى برنامه ریزى مى کنند؟


محمودى همچنین در پایان اظهار داشت: هزاران هوادار دلسوز با تحمل سختى راه به ورزشگاه آمدند تا تیمشان را تشویق کنند اما شاهد زشت ترین توهین ها و بى احترامى ها به مردم شریف اذربایجان بودیم. طبیعى است که این هوادار هم واکنش نشان مى دهد. قطعا هر شعار ناپسندى محکوم است اما باید ببینیم عامل اصلى  این اتفاقات هواداران کدام تیم بودند؟ مردم شریف آذربایجان در طول تاریخ عشق خودشان را نسبت به ایران عزیز نشان داده اند و بعضى شیطنت ها این حقیقت را زیر سوال نخواهد برد، با این وجود هر شعار نامربوطى را که موجب از بین رفتن همدلى و اتحاد اقوام مختلف در سراسر کشور می‌شود به شدت محکوم مى کنیم.

تراکتورسازی تبریز پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی ممنوعیت دوباره زنان از وورد به ورزشگاه ها، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مردها فحاشی می‌کنند زنها را محروم می‌کنند. این خلاصه سیاستگذاری علیه زنان است.

خوب اگر جرات دارید مردان را محروم کنید.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903073

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • خجالت بکشید!
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی