Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی، مملو از توطئه هایی است که در طول این 38 سال،توسط ایادی استکبار طرح ریزی و به دست عناصر خود فروخته و منافق صفت داخلی به اجرا در آمده است . اما هر بار با بصیرت و حضور  مثال زدنی ملت سلحشور ایران اسلامی و با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) نقش بر آب می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این توطئه ها اقدام  طرح ریزی شده و برنامه ریزی شده تعدادی از عناصر خود فروخته، در حرمت شکنی عاشورا ی سال 88 و حمله به عزاداران بود که علاوه بر  به آتش کشیدن مساجد و اموال عمومی و تخریب بیت المال ، اصول اساسی اعتقادی مردم ایران را نیز مورد هجمه قرار داد . اما آنچه که طراحان توطئه ، در محاسبات خود از آن غافل شدند ، غیرت ایرانی اسلامی  ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی بود . ملتی که  با خروش انقلابی خود در نهم دی ماه 88 ضمن برچیدن بساط آشوب و فتنه گری ، درس عبرتی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها داد، تا بدانند در صورت کوچکترین اشاره رهبرشان ، همه در دفاع از حریم مکتب ولایت فقیه به میدان خواهند آمد و با مشت های پولادین خود ، بساط فتنه گران و یاوه گویان را در هم می پیچند.

حضور با شکوه 85 درصدی مردم ایران در انتخابات 22 خرداد 1388 که می توانست فرصتی برای تثبیت پایه های اقتدار نظام و شتاب فزاینده کشور و پیشرفت ، توسعه اقتصادی و تعامل همه جانبه باشد در سایه فتنه انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج و روا داشتن ظلم و تهمت تقلب به چالش علیه استقلال ، امنیت ملّی و استحکام نظام اسلامی در عرصه فراملّی تبدیل شد، به گونه ای که اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور عاشورایی و توام با بصیرت و حب انقلابی مردم نبود می توانست جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد .

امروز نیز ، پیروزی های جبهه مقاومت و حماسه آفرینی های مدافعین حریم آل ا... ، که منجر به شکست مفتضحانه ایادی استکبار و پایان سیطره  گروهک تکفیری داعش در سوریه و عراق ، در هفته های اخیر شد ، اقتدار و شهادت طلبی و عشق به اهل بیت (ع) و آمادگی شیعیان واقعی زمان و بسیجیان رهبر معظم انقلاب اسلامی را نه تنها به عوامل فتنه گر داخلی ، بلکه به تمامی نظام های چند چهره دنیا نشان داده و ثابت کرد، هر زمان که ولی امرشان،حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) اشاره فرمایند، اثری از ابر قدرتها و جنایتکاران و دست نشانده های آنان نخواهد ماند.

اینک ما فرهنگیان  بسیجی ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای حضور پر شور در راهپیمایی 9 دی ، بار دیگر اعلام می کنیم که:

1 ـ  ولایت فقیه خط قرمز ماست و تا زمانی افراد را در هر لباس و مقامی ، حمایت می کنیم و پای آنها می ایستیم که در عمل و نه در شعار، مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

2 ـ به  دولت محترم یادآور  می شویم  که  حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی ، جای بسی تأمل دارد چرا که سوابق عملکرد این عده ،که حتی برخی از آنها سابقه محکومیت نیز دارند ، نشان می دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان ندارند ، بلکه در صورت امکان افراطی ترین حرکات را آنهم در جهت خلاف منافع نظام و در راستای براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی و رأی مردم به نمایش خواهند گذاشت .

3ـ اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه در صدد بیگناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند ، نشان از دست های پشت پرده ای دارد که می لرزد اما تلاش دارد تا فتنه 88 و خیانتی که به رأی ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند . برخی صاحبان تریبونها و مناصب سیاسی باید بدانند ، فتنه فراموش شدنی نبوده و گناه مرتکبین آن قابل بخشش نیست.لذا از قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول درخواست می گردد تا به محض فراهم آمدن شرایط ، نسبت به محاکمه سران فتنه ، به دلیل محاربه با نظام اسلامی و سلب آسایش روانی و امنیت اجتماعی جامعه اقدام نماید.

4ـ شرایط بین المللی و منطقه ای به گونه ای بسیار حساس در حال رقم زدن دنیای جدیدی است که می تواند برای آینده جهان اسلام و کشور ما نیز مهم و سرنوشت ساز باشد. در چنین شرایطی بر همگان واجب است تا ضمن حفظ انسجام داخلی ، از تنش های سیاسی بیهوده داخلی  که جز اتلاف انرژی نظام ، سودی نخواهند داشت دوری نموده و فضا را برای صدور انقلاب فراهم آورند.

5 تنها راه گشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی)  دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم ، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکال به خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می نماییم.

من ا... توفیق

سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است

رضا رحیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جمهوری به این معنی است که حکومت دارای پشتوانه مردمی بوده و مراجعه به آرای مردم در این نظام وجود دارد، افزود: لازمه تقویت نظام جمهوری این است که مردم بیش از پیش در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند و این بدان معنی است که مردم به سرنوشت خود اهمیت داده و حاکمیت نیز این زمینه را برای آحاد مردم در راستای تعیین سرنوشت خود فراهم کند.

رحیم‌پور با تاکید بر اینکه یکی از المان‌های مهم مشارکت مردم یا به عبارتی مردم‌سالاری و دموکراسی، بحث انتخابات است، اظهار کرد: این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که در عرصه انتخابات مردم به جمهوریت معنی بخشیده و خود را در سرنوشت‌شان دخیل دانسته و در این عرصه به طور غیرمستقیم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بی‌تردید در همه جوامعی که ساختار جمهوریت دارند، نمی‌توان به همه آحاد مردم به دلیل وجود محدودیت، مسؤولیتی سپرد، ادامه داد: راهکار منطقی مشارکت و دخالت مردم در بحث حکمرانی و قانون‌گذاری، بحث انتخابات است. مردم در انتخابات از جانب خودشان نمایندگانی انتخاب کرده و به آن‌ها در بحث مقررات، قواعد اجتماعی و همه معاهدات بین‌المللی وکالت می‌دهند تا از جانب آن‌ها نمایندگی کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه با توجه به اهمیت انتخابات، همه آحاد مردم باید این تکلیف را بر خود بدانند که از این حق قانونی خود استفاده کنند، تصریح کرد: حضور نیافتن در این عرصه و بی‌تفاوت بودن به این موضوع مهم، در درجه اول ظلم به خود است و در ثانی حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذاریم.

رحیم‌پور، بالاترین ارزش جمهوریت نظام کشور را برخورداری از پشتوانه اسلامی آن دانست و خاطرنشان کرد: این بدان معنی است که علاوه بر آرای مردم و مردم‌سالاری، بحث اسلامیت و مشروعیت این نظام مطرح است.

وی با یادآوری اینکه شاکله نظام این است که با کمک خود مردم به سمت گفتمان‌های انقلاب که همان عدالت به عنوان مهم‌ترین پایه و اساس نظام است، حرکت کند، عنوان کرد: در این راه همه مردم باید مشارکت داشته باشند که یکی از راه‌های مشارکت مردم این است که نمایندگان را به خوبی انتخاب کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه در آستانه دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، اضافه کرد: دور اول این انتخابات در اسفندماه سال گذشته و باوجود همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان، با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد، لذا برای تکمیل این مشارکت در استان زنجان مردم باید در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده دوباره پای کار بیایند تا دور دوم نیز همانند دور اول باشکوه برگزار شود.

رحیم‌پور با تاکید بر اینکه نماینده اصلح از دو جنبه خصوصیات فردی و از جنبه تخصص فرد حائز اهمیت است، متذکر شد: نماینده مجلس باید سلامت نفس داشته و آلوده به برخی مسائل از جمله مباحث اقتصادی نباشد. همچنین نماینده باید حائز تعهدات فردی و اخلاقی باشد.

وی یادآور شد: علاوه بر این، نماینده باید تخصص لازم را برای ورود به مجلس که کرسی بسیار حساسی است، عهده‌دار خواهد بود؛ چرا که ساختار دو قوه قضائیه و مجریه از قوه مقننه استخراج می‌شود و به تعبیر امام راحل این قوه در رأس امور قرار دارد.

کد خبر 6094873

دیگر خبرها

  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد