Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@02:35:03 GMT

سه هتریک رونالدو در سال 2017

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۵۶۷۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این کلیپ برای شما هتریک های برتر و تماشایی کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در سال ۲۰۱۷ را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما هتریک های برتر و تماشایی کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید  در سال ۲۰۱۷ را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (۵ فوریه ۱۹۸۵، فونچال) کوچک‌ترین فرزند خوزه دینیس آویرو و ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو است. او برادری به‌نام هوگو و دو خواهر به‌نام‌های آلما و لیلیانا کاتیا دارد. پدرش نام رونالدو را از روی نام رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا برگرفته است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!

ستاره برزیلی رئال مادرید یکی از جوان‌ترین کاپیتان‌های تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل است.

طرفداری | وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در بازی دوستانه مقابل اسپانیا خواهد بود.

به گزارش ماریو کورتانگا از اتلتیک، وینیسیوس جونیور در 23 سالگی کاپیتان برزیل خواهد شد و این اتفاق او را به یکی از جوان‌ترین کاپیتان‌های تاریخ سلسائو تبدیل می‌کند. کادر فنی تیم ملی فوتبال برزیل تصمیم گرفت تا در بازی دوستانه این کشور مقابل اسپانیا که در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، بازوبند کاپیتانی سلسائو را بر بازوی وینیسیوس جونیور ببندد. این اتفاق در حالی در بازی امشب دو تیم اسپانیا و برزیل روی می‌دهد که کریستیانو رونالدو، الگوی وینیسیوس جونیور هم در 23 سالگی، برای اولین بار کاپیتان تیم ملی پرتغال شد.

وینیسیوس جونیور در سال‌های اخیر به یکی از ستاره های فوتبال جهان تبدیل شده و در فصل جاری عملکردی درخشان در رئال مادرید داشته است. کاپیتانی تیم ملی برزیل در 23 سالگی افتخاری بزرگ برای وینیسیوس جونیور است و می تواند نقطه عطفی در دوران حرفه ای او همچون الگوی‌اش، کریستیانو رونالدو باشد.

جوان‌ترین کاپیتان تیم ملی برزیل کیست؟

نیمار در سال 2014 و در 22 سالگی به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل تبدیل شد. این اتفاق در بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل کلمبیا صورت گرفت که در آن مقطع زمانی، دونگا هدایت زردپوشان سلسائو را برعهده داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!