Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک شهید مدافع حرم، صادق سروری که در سوریه به شهادت رسیده است در رباط کریم تشییع و در آستان امامزاده عمادالدین علیه‌السلام آرام گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیل رباط نیوز، پیکر پاک شهید مدافع حرم،صادق سروری که در سوریه به شهادت رسیده است امروز پس از نماز جمعه رباط کریم تشییع و در آستان امامزاده عمادالدین علیه‌السلام آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا