Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمی توانیم موش های تهران را منقرض کنیم،احتمال فعال شدن همزمان ۳ گسل تهران صفر است و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز جمعه(هشتم دی ماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار هشتم دی ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

 

هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران با شاخص 105 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمی توانیم موش های تهران را منقرض کنیم

عضو شورای شهر تهران گفت:معاونت خدمات شهری برنامه‌هایی برای کنترل موش‌ها دارد اما نمی‌توانیم هیچ موجودی را از چرخه اکوسیستم حذف کنیم چرا که حذف آنها مشکلات دیگری را ایجاد می کند.

 

اجرای طرح «پیشگیری اجتماع محور» با مشارکت افراد محلی

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: طرح ‌«پیشگیری اجتماع محور» با مشارکت افراد محلی به منظور پیشگیری از ابتلای افراد به اعتیاد،در سراسر کشور اجرا می شود.

 

 14 دستگاه شتاب نگار داریم/احتمال فعال شدن همزمان ۳ گسل تهران صفر است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت:اگر 3 گسل تهران همزمان فعال شوند، تعدادی جان خود را از دست می‌دهند اما احتمال فعال شدن همزمان این گسل‌ها تقریبا نزدیک به صفر است.

 

 ۲هزار و 300 مکان امن برای پایتخت نشینان در زمان زلزله وجود دارد

عضو شورای شهر تهران گفت: دو هزار و ۳۰۰ مکان امن در شهر تهران در زمان بروز زلزله برای مردم وجود دارد که این مکان‌ها باید به شهروندان معرفی شوند.

 

انباشت آلاینده ها در تهران طی امروز و فردا / منع تردد غیرضروری برای گروه های حساس

با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا شرایط برای انباشت آلاینده‌ها فراهم است.

 

 وقتی زلزله کاسبی سمسارهای دوره گرد را سکه می‌کند/ زلزله زدگان ناراحت از فرصت طلبی کاسبان

حضور سمسارها در سرپل ذهاب درد زلزله زدگان کرمانشاه را که خانه هایشان آوار شده بود و در فراق عزیزانشان عزادار بودند،دو چندان کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد

مطابق گزارش‌های جدید، در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را به‌صورت هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود دو اپلیکیشن هم‌زمان فعال شده است. در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد.

براساس گزارش 9to5Google، پس از عرضه محدود این قابلیت طی ماه‌های گذشته، اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلود‌های هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به‌نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال گردد.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که یک گوشی جدید خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی