Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:37:45 GMT

جزئیات تصادف در بزرگراه ارتش با 4 کشته

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۵۹۲۷

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس شواهد و قراین، به احتمال بسیار سرنشینان خودرو تیبا که بامداد امروز در بزرگراه ارتش تصادف کرد، حالت طبیعی نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر سردار محمدرضا مهماندار با تشریح جزئیات تصادف خودرو تیبا که بامداد امروز در بزرگراه ارتش به وقوع پیوست، و باعث فوت ۴ نفر شد گفت: ساعت ۲:۲۴ بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش، ابتدای بزرگراه امام علی (ع) این تصادف رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خودرو شامل ۷ سرنشین بود؛ دو آقا و ۵ خانم که همگی آن ها بین ۱۸ و ۱۹ سال سن داشتند و مسیر خودرو نیز شرق به غرب بولوار ارتش بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بر اساس گزارش شاهدان، این خودرو ابتدا با خودروی دیگر تصادف جزئی می کند و بلافاصله از صحنه متواری می شود.

سردار مهماندار افزود: با توجه به هیجان ناشی از تصادف از یکسو و از سوی دیگر به احتمال بسیار، نداشتن حالت طبیعی، این خودرو دچار حادثه می شود.

وی تصریح کرد: سرعت بسیار بالای خودرو و عدم توانایی راننده در مهار آن باعث شد به هنگام تغییر مسیر به سمت بزرگراه امام علی، این خودرو از مسیر منحرف شده و بعد از عبور از پیاده رو با برخورد با تپه شن و نمکی که در حاشیه بزرگراه بود و سپس برخورد با تیر چراق برق، با چند چرخش متوقف شود.

سردار مهماندار گفت: در این حادثه متاسفانه چهار نفر فوت کردند و سه نفر به شدت مجروح شده اند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد

عکس آرشیوی است.

به گزلرش «تابناک» به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده با اعلام این خبر گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

دیگر خبرها

  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد