Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@04:09:39 GMT

شادی بعد از گل جالب کمال کامیابی نیا!

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۵۹۷۸

شادی بعد از گل جالب کمال کامیابی نیا!

کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس، پس از گل خود در دیدار با تراکتورسازی، شادی خود را با کریم باقری تقسیم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمال کامیابی نیا زننده گل دوم پرسپولیس به تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر، شادی گل خود را با کریم باقری تقسیم کرد.

کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس که در دیدار با تراکتورسازی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند، پس از گلزنی در شادی خود را با کریم باقری تقسیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این روابط دوستانه این دو نفر، که در کنسرتی حضور یافتند سوژه خبرنگاران شده بود.

 

کمال‌الدین کامیابی‌نیا یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که اکنون برای پرسپولیس تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. و تاکنون ۳ گل به ثمر رسانده است.

کمال کامیابی‌نیا در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۶۷ در محله یافت‌آباد شهر تهران متولد شد. کمال ازدواج کرده و اکنون متأهل است. نام همسر وی خدیجه عسگری می‌باشد؛ و برادر همسر وی یک فوتبالیستی سرشناس است. وی همچنین در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ صاحب یک فرزند دختر به نام کمند شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس

تونی کروس باردیگر مقابل تیم سابق خود بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

طرفداری | دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تقابل دوباره تونی کروس با هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی فوتبال آلمان و تیم سابق‌اش است.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. این مسابقه از یک جهت برای تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید هم حائز اهمیت است، چراکه او باردیگر مقابل تیم سابق خود، بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

یوسوا کیمیش که در دیدار برگشت مقابل آرسنال، تک گل پیروزی‌بخش بایرن مونیخ را به ثمر رساند در اینستاگرام پستی از شادی گل خود منتشر کرد. کامنت تونی کروس اما زیر پست او جالب‌توجه است. هم‌بازی کیمیش در تیم ملی فوتبال آلمان زیر پست او نوشته است:

قبل از نیمه‌نهایی، یکبار دیگه برو آرایشگاه.

بیشتر بخوانید: یوسوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم