Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ارتش سوريه روز جمعه از کشف مقادير زيادي سلاح، مهمات و مواد منفجره ساخت آمريکا در استان «ديرالزور»، شرق سوريه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، ارتش سوريه اعلام کرد، اين سلاح ها و مهمات را در جريان پاکسازي مقرهاي تروريست‌هاي داعش در برخي محله هاي شهر ديرالزور و همچنين حومه شرقي استان ديرالزور کشف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش سوريه 2 نوامبر شهر راهبردي «ديرالزور» را از اشغال گروه تروريستي داعش آزاد کرد.
پيشتر نيز ارتش سوريه، چندين انبار سلاح و مهمات ساخت رژيم صهيونيستي و همچنين کشورهاي غربي از جمله آمريکا را در نقاط مختلف سوريه کشف کرده بود.
بحران در سوريه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎هاي تروريستي مورد حمايت عربستان، آمريکا و متحدانشان براي تغيير معادلات منطقه به نفع رژيم صهيونيستي آغاز شد.
ارتش سوريه 19 نوامبر با کمک هاي مستشاري جمهوري اسلامي ايران و حمايت نيروهاي مقاومت و روسيه توانست شهر «بوکمال» در جنوب استان «ديرالزور»، شرق سوريه، (آخرين پايگاه داعش در سوريه) را از اشغال داعش آزاد کنند. با آزادسازي اين شهر عملا پرونده گروه تروريستي داعش در سوريه بسته شد.117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها

منابع روسی به دستاورد‌های جدید ارتش این کشور علیه نیرو‌های اوکراینی در جبهه‌های جنگ اشاره کردند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار مهمات وابسته به نیرو‌های اوکراینی در کراسنوارمیسکی خبر دادند.

منابع روسی به انفجار و انهدام کامل این انبار مهمات اشاره کردند.

از سوی دیگر نیرو‌های روسی یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را نیز هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح اوکراین ۳۶۰ نیرو، چند دستگاه تانک آبرامز آمریکایی به همراه خودرو و نفربر‌های نظامی و نیز یک توپ ام ۱۰۹ ساخت آمریکا را از دست دادند.

همچنین وزارت دفاع روسیه از دستاورد‌های جدید در جبهه دونتسک و در هم شکستن نیرو‌های اوکراینی خبر داد.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیرو‌های اوکراینی از جمله تانک‌های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه