Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@06:44:00 GMT

فرود هواپیما در فرودگاه ارومیه از نگاه خلبان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۶۲۶۳

فرود هواپیما در فرودگاه ارومیه از نگاه خلبان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، فرود هواپیما در فرودگاه ارومیه از نگاه خلبان را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۱۴ آژانس و انسداد ۳ درگاه فروش اینترنتی بلیت هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین، علی صالحی از برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه اینترنتی فروش بلیت هواپیمایی به علت گرانفروشی خبر داد و گفت: دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و جهت کنترل نرخ فروش بلیت هواپیما در آژانس‌ها و درگاه‌های اینترنتی نسبت به تشکیل جلسات مختلف با مسئولان فرودگاه‌های تهران و سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین بازدید و نظارت‌های میدانی مستمر از مراکز فروش بلیت در فرودگاه‌های تهران اقدام کرده است.

دادستان تهران ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش سفرهای هوایی برای رفاه حال مردم و جلوگیری از گرانفروشی و سوداگری با اتخاذ تدابیر نظارتی و بازدیدهای مکرر میدانی اقدامات مناسبی برای رعایت نرخ مصوب بلیت هواپیما انجام شده است.

انسداد ۳ درگاه فروش اینترنتی بلیت به دلیل گرانفروشی

وی از مسدود سازی سه درگاه فروش بلیت اینترنتی به علت گرانفروشی خبر داد و گفت: در بازدیدهای میدانی از کلیه شرکت‌های هواپیمایی جهت پیگیری نرخ بلیت‌های نوروزی که خارج از نرخ مصوب فروخته شده، فعالیت آژانس‌های متخلف با دستور مرجع قضایی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری تعلیق شد که در این زمینه برخی از آژانس‌های متخلف که مدت تعلیق آن‌ها به اتمام رسیده با اخذ تعهد به فعالیت خود ادامه داده و در صورت تکرار تخلف به مدت شش ماه تعلیق و یا مجوز آن‌ها ابطال می‌شود.

دادستان تهران افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظفند جهت جلوگیری از حضور افراد سودجو برای فروش بلیت‌های غیرواقعی و واهی به مسافران از حضور افراد غیر مسئول در کنار کانترهای پذیرش خود جلوگیری کنند. همچنین شرکت‌های هواپیمایی موظفند هرگونه تاخیر، ابطال و ... را سریعا به فرودگاه اعلام کرده تا اطلاع رسانی به موقع از طریق سامانه ۱۹۹ یا پورتال سازمانی فرودگاه صورت پذیرد.

صالحی از استقرار نماینده تام الاختیار شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های تهران خبر داد و گفت: با توجه به افزایش پرواز در ایام نوروز و جهت جلوگیری از بی نظمی و سردرگمی و همچنین پاسخگویی به مسافرین در زمان بروز تاخیر یا ابطال، شرکت‌های هواپیمایی نسبت به استقرار نماینده قانونی خود اقدام کرده است.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، دادستان تهران تصریح کرد: با توجه به تعطیلات نوروز و ارائه خدمات به مسافرین واحد اورژانس موظف است نسبت به پیش بینی تجهیزات و امکانات و نیروی‌های متخصص مورد نیاز به صورت شبانه روز در داخل فرودگاه اقدام کنند.

صالحی خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه موظف است نسبت به کنترل وسایل نقلیه شخصی مسافر بر دقت نظر بیشتری کرده همچنین پلیس راهور نسبت به روان سازی ترافیک در ایام نوروز با توجه به افزایش قابل توجه پروازها اقدام و با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد صورت پذیرد. : در ایام نوروز به علت تردد شبانه روزی سفرهای هوایی، در هر یک از فرودگاه‌های تهران مقام قضایی به صورت ۲۴ ساعته برای رسیدگی به تخلفات مستقر است.

کد خبر 839937 منبع: ایسنا برچسب‌ها هواپیما - بلیت خبر مهم دادستانی

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برخورد با ۱۴ آژانس و انسداد ۳ درگاه فروش اینترنتی بلیت هواپیما
  • انتشار چاپ بیست و سوم از به اثر رضا امیر خانی
  • حادثه‌ای دیگر برای بوئینگ آمریکا
  • آماده باش کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن کشور در نوروز
  • آماده باش پلیس فرودگاه و راه آهن در ایام نوروز
  • هنگام سفر با هواپیما و قطار چه نکاتی باید رعایت شود؟
  • آماده باش پلیس فرودگاه و راه آهن در نوروز
  • چطور خسارت وسایل آسیب دیده در هواپیمارو بگیریم؟
  • همان همیشگی/ قطعه چسبیده به بال بوئینگ ۷۳۷ حین پرواز جدا شد!