Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مسابقات انتخابی موی تای استان مرکزی با شناخت نفرات و تیم های برتر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی موی تای استان مرکزی روز جمعه با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های موی تای کشور با شرکت ۴۰فایتر از شهرهای اراک، دلیجان و ساوه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در ۱۳ وزن پیگیری شد که در پایان در رده سنی جوانان وزن ۵۷ کیلوگرم جواد نوروزی و حسین صفری هر دو از اراک اول و دوم شدند. وزن ۶۰ کیلوگرم امیرحسین کارچانی از اراک و رضا فرخ روز از دلیجان اول و دوم شدند. وزن ۶۷ کیلوگرم محمدحسین حیدری از دلیجان مقام نخست را  کسب کرد.

براساس این گزارش در رده سنی بزرگسالان هم، در وزن ۵۱ کیلوگرم افشین شهبازی از دلیجان اول شد، قاسم نجفعلی از اراک در جایگاه دوم قرار گرفت. وزن۵۴ کیلوگرم،حسن وروانی فراهانی از اراک و آرش شهبازی از دلیجان اول و دوم شدند. وزن ۵۷ کیلوگرم فرهاد علایی از اراک و امیرحسین سطوت از ساوه اول و دوم شدند. وزن ۶۰ کیلوگرم صابر براتی و حسین غریبی هر دو از اراک در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند. وزن ۶۷ کیلوگرم حسین شیری و علی حسنی هر دو از اراک اول و دوم شدند. وزن ۷۱ کیلوگرم سعید حاجی آبادی از اراک بر سکوی نخست ایستاد و امیرحسین غلامی از ساوه نایب قهرمان شد. وزن ۷۵ کیلوگرم سید مصطفی بهشتی از دلیجان و امیرعباس مکی از اراک اول و دوم شدند.

همچنین در وزن ۸۱ کیلوگرم علیرضا کریمی از ساوه و محمود هاشمی از اراک اول و دوم شدند. وزن ۸۶ کیلوگرم مهدی خاکی نژاد از اراک و علی الوندی از دلیجان اول و دوم شدند. وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم میلاد احمدی از دلیجان و حامد چغایی از اراک اول و دوم شدند.

در رده بندی تیمی هم اراک بر سکوی نخست ایستاد، دلیجان نایب قهرمان شد و ساوه به مقام سوم دست یافت.

گفتنی است این مسابقات با هدف انتخاب تیم موی تای استان  مرکزی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشور برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور