Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@04:18:23 GMT

از مشهد 71 تا مشهد 96

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۶۶۷۶

از مشهد 71 تا مشهد 96

به گزارش جهان نيوز؛ محسن مهدیان نوشت: "بهانه اعتراض" همانست و سیاست های ویرانگر تعدیل ساختاری، همان.
  آنروز ها نیز به سرعت به قزوین و زاهدان زنجان و اسلامشهر و ارومیه و غیره کشیده شد و "امروز" نیز، توزیع شده مشهدِ دیروز است، البته با تفاوت هائی.

سال 71 جرقه اعتراض ها از کوی طلاب مشهد و به بهانه اعتراض به تخریب خانه ها آغاز شد و مشهد 96 نیز ظهور اعتراض تجمیع شده و تلنبارِ مالباختگان موسسات دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعتراضات سال 71 به تورم 50 درصدی سیاست های تعدیل گره خورد و به شورش رسید و امروز نیز واخواهی مالباختگان، به مصائب تودرتوی سیاست های تعدیل بند خورده است و در حال تبدیل به غائله و هنگامه های خیابانی است.

مسئولین نیز همانند. همان کارگزاران سازندگی و همان تکنوکرات ها و همان نیلی و همان نوبخت و روحانی نیز نسخه بروز شده آیت الله هاشمی.

این مقدمه کوتاه را مرور کردیم که دچار "تصمیم اشتباه" نشویم. شعارهای ساختار شکنانه امروز "غلیان ناشیانه" ضدانقلاب با همراهی "هیجان کودکانه" تماشاچیان وطنی است. گذراست. بی سرست و پایدار نیست. اما متن اعتراضی مشهد 96، مشهد 71 است.

سرنوشت سیاست های تعدیل، "اعتراض یقه‌آبی‌ها" (کارگران و پابرهنه ها)ست نه "کودتای دستبند سبزی" های بالاشهر نشین.

با این حساب راه درست را انتخاب کنیم. مشهد 71 به گفته احمد توکلی به "واردات باتوم" از خارج منجر شد. این اشتباه را تکرار نکنیم. راه حل نهائی پاسخگوئی به مطالبات مردم است. هنوز هم دیر نشده است؛ درس بگیریم و اصلاحات اقتصادی را از "روز اعتراض" رقم بزنیم.

انشالله روز اعتراض برای دولت محترم بشود؛ روز برانگیختگی.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض ذوب‌آهن به پنالتی با عکس از ساق پا!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بیانیه‌نویسی و اعتراض به داوری در مسابقات لیگ برتر ممنوع شده و کمیته انضباطی قصد دارد محرومیت‌های سنگینی را در این خصوص در نظر بگیرد، باشگاه ذوب‌آهن برای اعتراض به داوری دیدار با سپاهان به روش جالبی رو آورد.

باشگاه ذوب‌آهن تصویری از خراش ایجاد شده روی ساق پای محسن آذرباد در رختکن ورزشگاه نقش جهان را بدون متن منتشر کرده تا به این شکل اعتراض خود را نشان بدهد.

در دقایق پایانی دیدار دربی اصفهان محسن آذرباد بازیکن باتجربه ذوبی‌ها در محوطه جریمه سرنگون شد و نتوانست در موقعیتی خوب ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند. بعد از این اتفاق بازیکنان ذوب‌آهن اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و آذرباد هم در جریان بازی اعتراض خود را به داور انجام داد.

حالا بعد از بازی مسئولان ذوب‌آهن بدون آنکه اعتراض رسمی داشته باشند، با انتشار ساق پای آذرباد و واضح بودن مصدومیتی که روی پای او ایجاد شده به این شکل اعتقاد به پنالتی خود را نشان دادند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • اعتراض ذوب‌آهن به پنالتی با عکس از ساق پا!
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!
  • تنها تیم VARدار ایران در لیگ دسته سوم! (عکس)
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • فیلم/ بستن پل سانفرانسیسکو در اعتراض به حمایت اسرائیل
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • بالا رفتن قیمت جوجه یکروزه در بازار/ قیمت ها را تعدیل کنید