Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانم در مورد اتفاقات روی سکو صحبت کنم اما همه باید به هم احترام بگذارند.به گزارش بلاغ، افشین پیروانی پس از برتری پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا باشگاه دستوری داد تا بازیکنان بعد از مسابقه صحبت نکنند، گفت: ما به کسی نگفتیم صحبت نکنند. سعی می‌کنیم هفته بعد کمال همکاری را با خبرنگاران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بازی گفت: دو تیم از لحاظ فنی خوب بودند و زحمت کشیدند. 

سرپرست پرسپولیس در مورد درگیری روی سکوها گفت: من نمی‌توانم در مورد سکوها نظر بدهم و صحبت کنم اما امیدوارم همه به هم احترام بگذارند. 

پیروانی در مورد روند خوب پرسپولیس گفت: پرسپولیس قهرمان ایران است و باید نشان دهد که قهرمان است و تا اینجای کار هم نشان داده یک سر و گردن از همه بالاتر است. 

وی در مورد اینکه طارمی می‌تواند از اول بهمن بازی کند یا نه، گفت: طارمی بازیکن خوب و ملی‌پوش ماست وامیدوارم بتواند از اول بهمن به میدان برود.

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد وضعیت نوراللهی گفت:‌در این مورد صحبت‌های زیادی کردیم و امیدوارم او هم وضعیتش مشخص شود. هدف همه کمک به نوراللهی است. او چند وقتی بود از میادین دور بوده است. 

پیروانی در مورد اینکه کی‌روش گفته بعد از مسابقات هر هفته یک روز و نیم بازیکنان را در اختیار بگیرد، گفت:‌من الان در پرسپولیس حضور دارم و اجازه دهید تنها در این مورد صحبت کنم. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان