Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول ضمن صحبت از بازی پیش‌روی تیمش مقابل لسترسیتی درباره کاپیتانی بازیکن برزیلی قرمزها به اظهار نظر پرداخت. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس درباره این بازی و تبدیل شدن فیلیپه کوتینیوی برزیلی به کاپیتان سوم تیم سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او صحبت‌های خود را این‌گونه شروع کرد: تا اینجای فصل در مجموع 180 دقیقه بازی مقابل لسترسیتی، 120 دقیقه برتر  از آن‌ها بودیم. حریف ما ستاره‌ای مانند ریاض محرز دارد که  تیم‌های بزرگی همگیخواهان او هستند. پس باید از هر لحاظ مراقب رقیب باشیم.

 او در ادامه افزود: زمانی که میلنر و هندرسون غایب باشند،کوتینیو کاپیتان من است. او  نسبت به دیگران تجربه بیشتری در پوشیدن لباس لیورپول دارد و اهدای بازوبند کاپیتانی باعث از دست رفتن تمرکزش نمی‌شود.قرار نیست با اهدای بازوبند، کوتینیو حتما در لیورپول بماند یا خوشحال‌تر شود. نمی‌دانم بازوبند تاثیری روی عملکرد فیلیپه داشته یا نه اما  در هفته‌های اخیر عالی کار کرده است.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!

گفته می‌شود «اشلوت» سرمربی جدید لیورپول شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی اعلام جدایی یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل جاری و بعداز ۱۰سال کار، لیورپول سرمربی بعدی خود را معرفی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبر داد: آرنه اشلوت سرمربی جدید لیورپول خواهد بود و جایگزین یورگن کلوپ در پایان فصل می‌شود. قرارداد بین فاینورد و لیورپول برای انتقال این مربی هلندی به آنفیلد امضا شده است.

اشلوت ، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید