Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@09:15:50 GMT

مسئولان کشور به مسائل مردم توجه داشته باشند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۸۰۹۷

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: زیارت آن بانو بهشت را به دنبال دارد و امام صادق(ع) فرمودند، زنی از فرزندانم در قم رحلت می‌کند و هرکس او را زیارت کند، بهشت برای او ثابت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حضرت معصومه(س) بعد از حضرت زهرا(س) شفیعه محشر است و به شفاعت او همه شیعیان ما وارد بهشت می‌شوند.
امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز 9 دی ماه را سالروز حماسه مردم انقلابی ایران دانست که اوج بصیرت مردم را رساند و بیان کرد: 9 دی موجب شد مردم با ولایت و رهبری امت میثاق مجدد ببندند، دشمنان همیشه دنبال این بودند که اگر فتنه‌ای در کشور انجام دادند ما آن را فراموش کنیم تا دوباره بتوانند طرح و برنامه دیگری اجرا کنند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: رهبر انقلاب نسبت به همه نقاط میهن اسلامی اطلاع دارند و هر دو هفته یکبار دستگاه‌های مختلف، اطلاعات امور جاری کشور را به ایشان ارائه داده می‌دهند و از کوچکترین مسائل کشور اطلاع دارند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور تأکید کرد: مسئولان کشور باید به مسائل توجه داشته باشند و با سرعت مشکلات را برطرف کنند.
وی با اشاره به تجمع مردم روز گذشته در مشهد اذعان کرد: مشکلات در کشور وجود دارد، اما راه حل آن تجمع و اینگونه اعتراضات نیست که بخواهیم خوراک برای دشمن ایجاد کنیم.
امام جمعه رفسنجان در ادامه با توضیح اینکه امروز ما دیگر چیزی به نام اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم، بیان کرد: رهبری فرمودند، مردم ایران قاطبه انقلابی هستند.
وی اظهارکرد: اگر جبهه‌ای به نام یاران انقلاب درست می‌شود، همه می‌آیند و در زیر یک لوا قرار می‌گیرند تا انقلاب را حفظ کنند، چراکه انقلاب، ولایت و نظام مهم است حزب و گروه اصلا مهم نیست.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور تصریح کرد: اگر لازم باشد بازهم خون‌مان را پای انقلاب می‌ریزیم و بهتر است همه ما در رابطه با توطئه‌ها و فتنه‌ها توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه امروز هزاران توپخانه دروغ‌پردازی به سمت ملت مشغول به شلیک هستند تا مردم را ناامید کنند، تصریح کرد: در داخل هم عده‌ای این کار را انجام می‌‌دهند که ناشی از بی‌تقوایی است و اینها سیاست دینی ندارند و دینشان سیاسی‌کاری است.
امام جمعه رفسنجان گفت: اینکه بخواهند از راه فضای مجازی در جامعه التهاب ایجاد کنند، درست نیست، مسئولان گذشته و فعلی باید پاسخگوی اعمال خودشان باشند کارهایی که برای مردم انجام دادند بیان کنند.
وی تأکید کرد: تجمع 9 ساعت 9 در مسجد جامع رفسنجان برگزار می‌شود و از همه دعوت می‌شود در این تجمع شرکت کنند و اجتماع باشکوه داشته باشیم.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟