Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تایباد گفت: اعتراضات اخیر ریشه ای و علیه نظام اسلامی نیست بلکه بخاطر عدم تعادل در قدرت خرید مردم و قیمت کالاها است که باید دولت بدنبال حل این مشکل باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن باقری نسب، در گفتگو با تایبادخبر بااشاره به تجمع های اعتراض آمیز مردم به وضعیت اقتصادی، اظهارکرد: انقلاب اسلامی از آن مردم است و با خون شهیدان این انقلاب ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران و مسئولان باید حرمت مردم را حفظ کنند و با تدبیر و حکمت با مردم برخورد کنند. ملت ایران فهیم و بابصیرت هستند و دولت و حکومت را از خود می دانند.

 

عضو سابق شورای شهر تایباد با بیان اینکه در تمام بحرانها ملت ایران باحضور خود نظام اسلامی را به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری حفظ کردند، افزود: اعتراضات اخیر ریشه ای و علیه نظام اسلامی نیست بلکه بخاطر عدم تعادل در قیمت کالاها و قدرت خرید مردم است که باید دولت بدنبال حل این مشکل باشد. این اعتراضات درواقع انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت است.

 

وی ادامه داد: دولت وظیفه خدمت به مردم را دارد و مردم نیز همیشه حامی دولت بوده اند. زمانیکه دولت بودجه کم می آورد نباید به مردم فشار بیاورد بلکه با اجرای اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در امور جاری دولت، هزینه ها را کاهش دهد تا مردم هم همکاری لازم را داشته باشند.

 

دولت باید تصدی گری های اقتصادی را به بخش خصوصی واگذار کند

این فعال اقتصادی گفت: در حال حاضر دولت باید تصدی گری های اقتصادی را به بخش خصوصی واگذار کند و از توان خود مردم برای ایجاد اشتغال استفاده نماید. اگر دولت به مردم اعتماد کند و با کمک آنها وارد عرصه شود می تواند تولید اشتغال کند و سطح درآمدی مردم را با معیشت آنها متعادل سازد.

 

باقری نسب تاکید کرد: مردم ایران همیشه از نظام جمهوری اسلامی ایران راضی بوده اند و تا پای جان برای حفظ این نظام ایستادگی خواهندکرد.

 

عضو سابق شورای شهر تایباد بیان کرد: شبکه های معاند یک بار در فتنه 88 از آب گل آلود ماهی گرفته اند اما نتوانستند آن را قورت دهند. دیگر خبری از آن ماهی نیست چراکه امروز مردم ایران بابصیرت هستند و حامی نظام اسلامی.

 

وی ادامه داد: اگر دولت به مردم در مباحث اقتصادی و ... اعتماد نماید و آنها را در بسیاری از کارهای اقتصادی مشارکت دهد، مطمئنا مردم نیز به دولت اعتماد خواهند کرد و در آن زمان شبکه های معاند هیچکاه نمی توانند کوچکترین ضربه ای به این نظام اسلامی وارد کنند.

 

این فعال اقتصادی ادامه داد: دولت آنقدر برای پویایی اقتصاد و کسب و کار مردم باید برنامه داشته باشد تا شبکه های معاند دربرابر آن تاب نیاورند. اگر درست عمل کنیم و با ملت صادق باشیم، مردم هم به دروغ پردازی های این شبکه ها توجه نمی کنند.

 

وی راه برون رفت از این وضعیت اقتصادی را اینگونه عنوان کرد: به کار گماردن مدیران دلسوز و مجرب و کارآمد بر مسندکارهای اساسی و ایجاد اشتغال مولد می تواند راههای برون رفت از این وضعیت بد اقتصادی است.

 

نباید تنها بدنبال سرمایه گذاری خارجی باشیم

عضو سابق چنددوره شورای شهر تایباد ضمن انتقاد از سرمایه گذاری هایی که فقط خارجی ها در آن سهیم هستند، گفت: سرمایه گذاری ها در داخل کشور تنها سرمایه گذاری خارجی نباید باشد، بلکه مشارکتی بومی و خارجی باشد، تا سرمایه گذاران داخلی نیز از آن سود ببرند.

 

وی افزود: دولت باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا گران شدن اقلام اساسی مصرفی متناسب با افزایش سطح درآمدی مردم باشد و نه بیشتر از آن. همچنین توسعه کسب و کار مردم و ایجاد تعادل بین درآمد مردم و معیشت آنها از مهمترین کارهایی است که دولت باید مدنظر داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود