Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام برنامه های سی و سومین جشنواره موسیقی فجر،‌ مشخص شد در این دوره مانند دوره های گذشته شاهد حضور خوانندگانی هستیم که برای نخستین بار در این فستیوال حضور دارند.

مهدی جهانی که در نخستین شب جشنواره، نخستین اجرای پاپ را در سالن ایرانیان بر عهده دارد، از جمله جشنواره اولی هاست.

در شب دوم، مهدی یراحی‌ در سالن ایرانیان ساعت 19 نخستین اجرایش در جشنواره موسیقی فجر را تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانس بعدی امید حاجیلی به روی صحنه می رود که در دوره های قبل هم شرکت کرده بود و طرفداران فراوانی هم دارد.

همان شب در ساعت 21 و30 دقیقه علی زندوکیلی در برج میلاد میزبان طرفدارانش است. او در دوره گذشته جشنواره هم، در برج میلاد اجرا کرده بود.

در شب سوم حامد همایون در دو سانس به روی استیج می رود. جالب اینکه نخستین اجرای رسمی حامد همایون در جشنواره سال گذشته بود. البته که در سال گذشته بیشترین اجرا هم برای همایون بود. او در چهار سانس در نمایشگاه بین المللی سالن میلاد به روی استیج رفت.

داماهی و بمرانی هم در این شب میزبان علاقه مندان به موسیقی تلفیقی هستند.

شب چهارم محمد علیزاده در دو سانس روی استیج می رود. او هم در دوره گذشته در جشنواره حضور داشت. البته اجرای او به دلیل حادثه پلاسکو در شرایطی متفاوت از دیگر کنسرت های شاد علیزاده برگزار شد.

شب دیگر در سالن ایرانیان زانیار خسروی مانند سال گذشته یک سانس را در جشنواره اجرا می کند. این دومین تجربه خسروی است، برادر زانیار یعنی سیروان دو سانس از جشنواره را در شب های پایانی به خود اختصاص داده است.

سیروان خسروی در سی و یکمین دوره جشنواره حضور داشته است. پس از اجرای زانیار خسروی، سینا شعبانخانی به روی استیج می رود. او در سال 96 نخستین اجرایش را در نمایشگاه بین المللی تجربه کرد و بنابراین این نخستین اجرای او در جشنواره است.

بهنام بانی هم که این روز ها حسابی در دل مخاطبان موسیقی جا باز کرده، در دو سانس در 25 دی به روی استیج می رود. او هم امسال نخستین اجرایش را تجربه کرده بود و این نخستین حضورش در جشنواره است.

در شب های بعدی هم به ترتیب ماکان بند، پازل بند، علیرضا طلیسچی و امیر عباس گلاب همگی نخستین حضور در جشنواره موسیقی را تجربه می کنند.

در شب پایانی جشنواره هم امید نعمتی در دو سانس در برج میلاد از نزدیک برای هوادارانش قطعاتی را اجرا می کند.

رضا صادقی،‌ میثم ابراهیمی،‌ سیامک عباسی،‌ فریدون آسرایی، فرزاد فرزین، محسن یگانه،‌ شهرام شکوهی و اشوان از جمله غایبان این دوره از جشنواره موسیقی فجر هستند که در دوره های پیش حضور داشتند.

نکته دیگر این که در جشنواره امسال برخلاف سال های گذشته دیگر خوانندگان پاپ فقط در یک شب و نهایتا دو سانس می توانند اجرا کنند و علاوه بر آن، اجرای هر خواننده پاپ در سالن ایرانیان است. این در حالی است که سال گذشته اجرا های پاپ در نمایشگاه بین المللی و برج میلاد برگزار می شد.

گفتنی است ؛ سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی در تهران برگزار می شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس