Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@23:26:47 GMT

سمفونی مرگ ۴دختر و پسر پس از تولد +عکس

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۸۸۹۰

سمفونی مرگ ۴دختر و پسر پس از تولد +عکس

به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، پنج‌دختر و دو پسر بامداد دیروز پس از پایان جشن تولد سوار بر خودروی تیبا در حال عبور از بزرگراه ارتش بودند که به علت سرعت غیرمجاز حادثه‌ای مرگبار برایشان رقم خورد. سه‌دختر و یک‌پسر به علت شدت جراحت کشته شدند و دو دختر و یک پسر که به شدت مجروح شده‌بودند به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ساعت ۲:۲۴ بامداد دیروز خودروی تیبا با سرعت زیاد در حال عبور از مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش بود که ناگهان کنترل فرمان از دست راننده خارج شد و سواری تیبا بعد از انحراف از مسیر با پایه  دوربین کنترل ترافیک برخورد کرد و به پاره‌ای از آهن تبدیل شد. لحظاتی بعد از حادثه امدادگران و مأموران پلیس با تماس رانندگان عبوری از ماجرا با خبر شده و در محل حاضر شدند.
در اولین بررسی‌ها معلوم شد که سه نفر از سرنشینان به علت شدت برخورد به بیرون پرتاب شده و در دم جان باخته‌اند. امدادگران بعد از ایمن کردن محل، با به‌کارگیری تجهیزات ایمنی چهار سرنشین دیگر را که سه‌دختر و یک‌پسر بودند از میان پاره‌های آهن خارج کردند.
امدادگران بعد از معاینه متوجه شدند که یکی از آنها به علت شدت جراحت فوت شده‌است، بنابراین دودختر و یک‌پسر که به شدت دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

اجساد سه‌دختر و یک‌پسر هم به دستور قاضی مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد. بازپرس ویژه قتل سن سرنشینان تیبا را ۱۸ تا ۲۰‌سال اعلام کرد. همچنین در بررسی‌ها معلوم شد که سرنشینان تیبا در حال برگشت از یک جشن تولد بودند که خودروی آنها دچار حادثه شد.

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، علت حادثه را سرعت غیرمجاز اعلام کرد. 
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ تولد رهبر انقلاب در شناسنامه ۲۴ تیرماه ۱۳۱۸ ثبت شده است اما، آنگونه که ایشان در یکی از دیدارهایشان فرموده اند تاریخ تولد صحیح‌‎شان روز ۲۹ فروردین است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۱۸ در مشهد به دنیا آمدند. در همین راستا امروز، روز تولد ایشان است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896484

دیگر خبرها

  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • عکس| جشن تولد ستاره پرسپولیس با طرح خاص روی کیک
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • (تصاویر) تولد دوباره در شورآباد
  • ببینید | سالروز تولد استاد دکتر سیدعلی موسوی