Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بررسي قيمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان از رشد 2 هزار و 240 توماني ارزش هر گرم طلا 18 عيار، افزايش 11 هزار توماني قيمت سکه بهار آزادي و افزايش 19 هزار و 300 توماني قيمت سکه طرح امامي بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، بررسي هفتگي قيمت طلا نشان دهنده رشد قيمت اين فلز گران بها در بازارهاي داخلي بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر گرم طلا 18 عيار هفته گذشته را با قيمت 129 هزار و 538 تومان آغاز کرد، در دومين روز از هفته با رشد قيمت به رقم 129 هزار و 654 تومان رسيد، طلا با حفظ شيب صعودي خود در سومين روز از هفته به رقم 129 هزار و 815 تومان و در روز سه شنبه به رقم 130 هزار و 277 تومان رسيد.
در روز پاياني هفته با تند شدن شيب رشد قيمت طلا در رقم‌هاي 131 هزار و 62 تومان و 131 هزار و 778 تومان معامله شد.
اختلاف قيمت اولين و آخرين روز هفته نشان دهنده افزايش 2 هزار و 240 توماني هر گرم طلا 18 عيار طي مدت هفته گذشته بوده است.

سکه امامي طي هفته گذشته رفتاري مشابه طلا 18 عيار داشت به گونه‌اي که اوايل هفته با شيب آرام و از اواسط تا آخرين روز هفته گذشته را با رشد قيمتي قابل توجه پشت سر گذاشت.
اين سکه در ابتدا هفته به ارزش يک ميليون و 395 هزار و 500 تومان معامله شد و در روز دوم با رشد قيمت به رقم يک ميليون و 396 هزار تومان رسيد، در سومين روز با ادامه رشد قيمت در رقم يک ميليون و 396 هزار و 900 تومان فروخته شد.
پس از آن روند افزايش قيمت شديدتر شد و به رقم يک ميليون و 404 هزار و 300 تومان رسيد، در روز چهارشنبه به قيمت يک ميليون و 411 هزار و 300 تومان معامله شد و در نهايت هفته را با قيمت يک ميليون و 414 هزار و 800 تومان به پايان رساند.
اختلاف قيمت اولين و آخرين روز از هفته نشان دهنده افزايش 19 هزار و 300 توماني قيمت سکه امامي بوده است.

سکه بهار آزادي بر خلاف هفته‌هاي گذشته که تنها در دو روز قيمت گذاري مي‌شدند، زمستان با قدرت در بازار حاضر شد و در تمام شش روز کاري در بازار معاملات قيمت گذاري شد.
اين سکه هفته را با قيمت يک ميليون و 370 هزار تومان آغاز کرد، با افت قيمت در دومين روز از هفته به رقم يک ميليون و 363 هزار تومان رسيد، پس از آن تا پايان هفته روند صعودي به خود گرفت به گونه‌اي که در روز دوشنبه در رقم يک ميليون و 367 هزار تومان، سه شنبه يک ميليون و 370 هزار تومان، چهارشنبه يک ميليون و 376 هزار تومان و در آخرين روز از هفته در رقم يک ميليون و 381 هزار تومان خريد و فروش شد.
اختلاف قيمت اولين و آخرين روز از هفته نشان از افزايش 11 هزار توماني سکه بهار آزادي داشته است.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد