Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، این نشست با محوریت برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه به میزبانی دادگستری کل استان تهران برگزار و طی آن فعالیت‌های صورت گرفته از ناحیه کمیته‌های مربوطه ارائه و پس از انجام مباحث کارشناسی لازم، حسب مورد تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

قابل ذکر است که در این جلسه همچنین موضوع جابجایی تعدادی از واحد‌های قضایی مستقر در تهران بزرگ به ساختمان‌های جدیدالاحداث، مسائل و مشکلات مربوط به آن مطرح شد و مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

همچنین مقرر شد این امر حداکثر تا ۱۵ ماه جاری خاتمه یابد و تلاش شود در این راستا هیچگونه آسیبی به فرآیند دادرسی پرونده‌ها وارد نشده و حقوق شهروندان به نحو احسن رعایت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدرضا وحیدی،افزود: این آزمون صبح روز جمعه 14 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 57 حوزه امتحانی معرفی شده در استان کرمان برگزار می‌شود.   رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمان گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی درحوزه های امتحانی 7 شهرستان(کرمان-بم-جیرفت-رودبارجنوب-زرند-سیرجان-کهنوج) برگزار خواهد شد.   وحیدی، تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع  21169 نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.  

دیگر خبرها

  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش