Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@13:50:04 GMT

کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۹۵۷۴

سرهنگ "محمود سعادتی" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۵۴ سارق حرفه‌‌ای در آذر ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۵۲ فقره سرقت اعتراف کردند‌.

وی افزود: در آذر ماه سال جاری ۶ فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه ۱۳ سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول با اشاره به کشف بیش از ۴۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار، افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چند عملیات مختلف موفق به کشف ۲ تن و ۳۴۱ کیلوگرم انواع موادمخدر در آذر ماه سال جاری شدند‌.

سعادتی گفت: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در آذر ماه سال جاری در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از ۴۴ هزار ۳۵۰ لیتر سوخت قاچاق شدند‌.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در این مدت یک ماهه بیش از ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند‌.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۱۳۶ دستگاه خودرو و ۱۶۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری