Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه داد.

متن این بیانیه بدین شرح اشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(سوره صف _ آیه ۸)

حماسه سترگ ۹ دی ماه روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود، این حماسه عظیم در سی امین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی بامنحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد .
آری این روز بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ایران و پیروزی بر همه دشمنان و روز ضربت ایران به دشمنان قسم خورده بود که باید به چنین روزی افتخار کرد، روزی که نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب جان خواهند داد.
ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد و همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : ” این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد” . همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.
و در پایان باید اذعان کرد که حماسه بزرگ ۹ دیماه نقطه هزیمت فتنه ۸۸ و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر در هشتمین سالگرد حماسه ماندگار ۹دی بار دیگر بیعت خود را با مقام معظم رهبری ولایت تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.

روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه