Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@11:43:31 GMT

پرسپولیس امسال هم با اقتدار قهرمان می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۰۰۲۷

پرسپولیس امسال هم با اقتدار قهرمان می‌شود

رضا شاهرودی درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: تبریک می‌گویم به همه پرسپولیسی‌ها و از همه  قرمزها که طبق قرار قبلی به ورزشگاه رفتند، تشکر می‌کنم. هواداران سال گذشته و امسال نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشته و دارند و امیدوارم همیشه از نزدیک بازی‌ها را ببینند. تراکتورسازی حرفی برای گفتن نداشت، چون پرسپولیس خوب این تیم را آنالیز کرده بود و اصلاً موقعیتی به آنها نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو بازی را در دست گرفتند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند.

وی با اشاره به فرصت‌ سوزی‌های گادوین منشا در جریان دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم منشا هنوز از لحاظ زبانی در زمین با بقیه بچه‌ها اُخت نشده و بچه‌ها نمی‌توانند با او حرف بزنند. چیزی که بچه‌ها می‌خواهند را با حرف نمی‌توانند به او برسانند. منشا سه چهار موقعیت داشت که می‌توانست پاس بدهد، اما این کار را انجام نداد.

بازیکن پیشین پرسپولیس این تیم را قهرمان احتمالی لیگ برتر دانست و یادآور شد: اگر حرفی پیش نیاید و حاشیه‌ای درست نکنند، پرسپولیس امسال هم با اقتدار قهرمان می‌شود. من تیمی را نمی‌بینم که جلوی پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشد. شاگردان برانکو خیلی خوب بازی می‌کنند و امیدوارم دچار حاشیه نشوند و بار دیگر قهرمانی را به همه قرمزها هدیه بدهند.

شاهرودی درباره مشکلات پرسپولیس به‌خاطر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم گفت: سال گذشته دست برانکو باز نبود اما امسال باز است. الان او بازیکنان خوبی دارد که می‌تواند از آنها استفاده کند. مقابل تراکتورسازی دیدید که بشار رسن و وحید امیری که آمدند، بازی از این رو به آن رو شد و پرسپولیس فاز هجومی گرفت. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی