Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، شامگاه جمعه  به مناسبت 9 دی در جمع خانواده شهدای منطقه کاشان در حسنیه شهدای سپاه این شهرستان، گفت: وحدت باید حول محور ولایت باشد و آن را از دست ندهیم، تمام چهره هایی که به نوعی می خواهند ما را از ولایت جدا کنند، آنها را هر کسی می خواهد باشد زیر پا بگذاریم و رویشان رد شویم چون ولایت مهم و عامل نجات است، شکستن ولایت یعنی شکستن سد استحکام عزت ملی این کشور و این خیانت بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته‌وی،برای کسانی که هنوز نگاهشون به احمدی نژاد، نگاه مثبت است می گويم ما نمی توانیم این نگاه را بوي داشته باشیم وقتی اينچنین قبح شکنی می کند.

وی، مطالبه گری از مسئولان با مواظبت از آنها را تاکیدکرد و افزود: نفوذ که مقام معظم رهبری فرمودند بخش عمده ای از آن در مسئولان اتفاق می افتد، حالا مسئولان تراز اول نه بلکه مدیران میانی چون اختلاسها، فسادها و عمل نکردن به تدابیر رهبری آنجا صورت می گیرد.

به‌گفته‌وی، رهبر معظم انقلاب بیش از 10 سال است که شعارهایی سال را با مضامین اشتغال و تولید قراردادند چون ایشان می دانند، دشمنان بحث تحریمها، اقتصاد ملی و داخلی و معیشت مردم را نشان گرفته است.

 ایجاد زمینه هرج مرج وحرمت شکنی ولایت 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه برخی با طرح سوالات وایجاد شبهاتی از این دست رهبری که معصوم نیست؟ ممکن است هم ایشان هم اشتباه کند افزود :دنبال قبح زدایی از حریمها و خطوط قرمز نظام، ایجاد زمینه اعتراض آشکار و نافرمانی مدنی، ایجاد زمینه هرج و مرج گرایی در جامعه، سو استفاده جریان غیر هم سو و جسارت یافتن دشمنان نظام برای ضربه زدن به جریان ارزشی و نهادهای حاکمیتی هستند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی، مخدوش کردن اعتماد مردم به رهبری و نظام، کاهش مشروعیت نظام، فراهم کردن زمینه برای فرصت طلبان داخل و خارج را از دیگر موارد برشمرد.

وی، فعالیت 30 گروه ضد دین را در کشور تاکیدکرد و گفت :به صورت شبکه ای و منسجم برای سرنگونی نظام اسلامی تلاش می کنند.

به‌گفته‌وی، بهایی، وهابی، سلطنت طلب، شیطان پرست و سکولار و لائیک و ضد دین و ضد خدا در این موقعیت با هم متحد و ید واحد در وقوع اتفاقات می شوند . 

حجت‌الاسلام تویسرکانی، ایجاد شبهاتی با این سوالات که چرا انقلاب کردیم؟ این همه فساد و فحشا، ول کنیم برویم دنبال کار و زندگیمان، برای چه چیزی شهید بدهیم، برای چه چیزی کشته بشویم گفت: این حرفها فرصت سازی برای جریان فتنه و فراهم شدن فرصت برای تطهیر سران فتنه میرحسین موسوی، کروبی، خاتمی و شخصیت های منسوب به آن که در سال 88 کشور را تا لبه پرتگاه سقوط بردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه در آن سال تمام دنیا بسیج شده بود که کار تهران تمام است ودهها کشور اروپایی در بحث انتخابات آمده بودند گفت :رهبر معظم انقلاب در برابر نقشه شیطانی ابطال انتخاب ایستادند و از شخص حمایت نکردند و در حقیقت ولایت فقیه از جمهوریت نظام حمایت کرد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی، انتشار دروغ بزرگ تقلب در آن زمان را یادآورشد و گفت : اما الآنبه تعبیر حضرت آقا جای جلاد و شهید دارد عوض می شود، آنها طلبکار شدند.

پدید آمدن زمینه انتقام  جویی جریان حامی فتنه از رهبری

وی، پدید آمدن زمینه انتقام  جویی جریان حامی فتنه از رهبری  و نظام، باز شدن زبان انتقاد جریانات خاص در داخل نسبت به اعمال استانداردهای دوگانه در رفتار نظام اسلامی، متهم شدن نظام به رفتار خشن با نیروهای خودی و انقلابی و تظاهرات را یادآورشد و گفت :یک مشت افراد فریب خورده به میدان آمدند آنها  که پشت صحنه هستددگ به وسط میدان نمی آیند.

به‌گفته‌وی،  تظاهرات، آشوب، شورش، برخورد با شورشیان توسط نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم را زمینه ساز برای طرح سطوحی از اتهامات حقوق بشری علیه کشور در آن سال عنوان کرد و گفت: فتنه 88 انبوهی از تحریم را بر ما تحمیل کرد.

بهره برداری سیاسی و منفعت جویانه بخشی از اصلاح طلبان

حجت‌الاسلام تویسرکانی، فتنه اخیر را زمینه ساز برای تحریمهای جدید خاطرنشان کرد و گفت : ارسال صداهایی برای دشمنان بیرونی که ما وحدت نداریم و رهبری توان حفظ وحدت داخلی را ندارد، حمله کنید و آخرینش، بهره برداری سیاسی و منفعت جویانه بخشی از اصلاح طلبان است.

وی با اشاره به تحرکات اخیر احمدی نژاد وسخنان وی گفت: این کشور هر مشکلی دارد احمدی نژاد نیز سهمی در آن مشکل دارد.

به‌گفته‌وی، احمدی‌نژاد نمی خواهد پرچمدار  نجات این کشور باشد و به رهبری نامه بنویسید که این کشور صدر تا ذیل در مسیر فروپاشی است و من می توانم آن را نجات بدهم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی،با طرح این سوال که احمدی‌نژاد از طرف رهبری رئیس مجمع تشخیص مصلحت می شد یا اگر مشایی و بقایی به دادگاه فراخوانده نمی شدند، این کارها را می کرد؟ واین حرف ها را می زد گفت: او هشت سال رئیس جمهور بوده و از سیر تا پیاز  این کشور را خبر دارد، مشکلات را می داند، نقاط قوت و ضعف را می داندو بهترین کسی است که می تواند مخالف خوانی کند اینها بصیرت دارند اما صداقت ندارند.

کنار رهبری بودن در بدر و احد مهم نیست نهروان پیش روست

وی  یادآورشد :اگر انسان در بدر و احد در کنار رهبری بود، مهم نیست، نهروان پیش روست، مثل آن جریان منحط خوارج که فرقه سازی می کرد.

به‌گفته‌وی، فتنه را خواص و شخصیت ها درست می کنند، مردم که نمی توانند، فتنه سازی و فتنه گری کنند در طول تاریخ این طور بوده است، هوا و هوس، دنیاطلبی و شهرت اجازه نمی دهد خواص به بصیرت عمل کنند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی، در خصوص وظایف ما در برابر این وضعیت افزود :انقلاب بشارت خداست، در قران که منتهی به ظهور حضرت حجت (عج) می شود، این انقلاب مسیر خودش را ادمه می دهد، این مسیر سرازیری و سربالایی دارد، داریم به طرف مقصد حرکت می کنیم، هرکسی باید به وظیفه خودش عمل کند همانطور که 10 سال هست رهبر عزیز،  مظلوم و مقتدر می فرماید.

شهدای مدافع حرم فتنه داعش را نابود کردند

وی، با تاکید براینکه شهیدان والامقام ما داعش به عنوان بزرگترین فتنه دینی، مذهبی و اسلامی را نابود کردند گفت :اینها به خلافت داعش  که70 کشور جهان از این گروه تکفیری تروریستی حمایت می کردند، پایان بخشیدند.

به‌گفته‌وی، داعش برای استخراج نفت عراق و سوریه صدها پالایشگاه ثابت و سیار کوچک ایجاد کرده بودند، از نظر فضای مجازی، قویترین فضای مجازی را داشتند، آنقدر فریبکارانه عمل کرده بودند که 30 هزار جوان حافظ کل قرآن را در عراق جذب کرده بودند،

یک داعشی اسیر نمی شد و تا آخرین لحظه می جنگیدند و کشته می شدند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی، گفت : سردار حاج قاسم سلیمانی با کمک شهدا و بچه های شما، طومار داعش را درهم پیچیدند. این پیروزی کمی نبود اما با این جریانات اخیر هیچ ذائقه ای از این پیروزی شیرین نشد در حالی که این ایران بود که ایستاد، اگر این شهدا نبودند امروز داعش در تهران بود.

شایان ذکر است: یادواره ۱۰۳ شهید طلبه و روحانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل باعنوان «پرچمداران بصیرت» و آیین بزرگداشت حماسه 9 دی شامگاه جمعه  در حسنیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند می‌زنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند