Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -وزیر اقتصاد با انتقاد از درآمدزا نبودن باشگاه‌های فوتبال، گفت: تکلیف گردش مالی کلان اما بدون سودآوری باشگاه‌ها مشخص شود.

مسعود کرباسیان معتقد است باید مشخص شود که چرا باشگاه‌های فوتبال کشور با وجود گردش مالی کلان و حجم انبوهی هوادار سودآور نیستند، در حالی که باشگاه‌های اروپایی به خوبی درآمدزایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره بدهی مالیاتی باشگاه‌های فوتبال توضیح داد: اگرچه تلاش باشگاه‌ها برای فرار مالیاتی و نپرداختن وجوه احصا شده، محرومیت از مسابقات و پرونده‌دار شدن ایران در فیفا را به دنبال دارد اما ابتدا باید بررسی کرد؛ چرا با وجود جابجایی حجم وسیعی از پول در این باشگاه‌ها، اما آنها همچنان سودآور نیستند در حالی که باشگاه‌های اروپایی به خوبی توانسته‌اند به درآمدزایی برسند؛ بنابراین باید در قدم نخست تکلیف گردش مالی کلان اما بدون سودآوری باشگاه‌ها مشخص شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: مسئولان ورزشی باید به این سوال که چرا باشگاه‌های دیگر جهان در وضعیت مالی خوبی به سر می‌برند اما باشگاه‌های ایران با وجود داشتن طرفداران بی‌شمار، دائما با مشکلات مالی روبرو هستند نیز پاسخ دهند.



منبع:خانه ملت

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی