Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین خدمات امداد و نجات در زمین لرزه 5.2 ریشتری کوهبنان تا ساعت 6 صبح امروز گفت: این زمین لرزه در ساعت ٢٠:٣٤ سی امین روز آذر ماه به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: امدادگران تا کنون موفق به ارزیابی ٣١شهر و روستا در شهرستان کوهبنان شده و در حال امدادرسانی به شهر کوهبنان و 18 روستای اطزاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران تا ساعت 6 صبح امروز به 23 هزار 640 نفر از هموطنان خدمات امدادی ارائه کرده و با برپایی 4 هزار و 728 دستگاه چادر موفق به اسکان ضروری 23 هزار و 640 نفر شدند.

وی اضافه کرد: امدادگران طی زمان مذکور موفق به اسکان اضطراری ٤٢ نفر از هموطنان شدند همچنین 3 نفر توسط سازمان هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سلیمی در پایان گفت: امدادگران در 153 تیم (765 نفر) سایر خدمات امدادی مانند 851 شعله والور و 200 تخته پتو میان افراد مناطق زلزله زده توزیع کردند.

701

امداد و نجات هلال احمر مرتضی سلیمی کوهبنان رئیس سازمان امداد و نجات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان