Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، همچنین سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل و مهندس افشانی رئیس سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور از مهمانان افتتاحیه این رویداد هستند.
هشتمین نمایشگاه و همایش شهرایده آل با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با هدف ارتقاء سطح مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی از فردا در جزیره کیش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی نمایشگاه و همایش،شهر ایده آل ، در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت داخلی در حوزه مدیریت و خدمات شهری، شهرداری ها و سازمان های وابسته آخرین دستاوردها و تجهیزات خود را در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع به نمایش می گذارند.
ایجاد بستر مناسب برای عرضه محصولات با کیفیت بهشهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکاران، ارائه الگوی شهرهایایده آل‌، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری های نوین روز دنیا در حیطه مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در هشتمین دوره نمایشگاه خدمات شهری و فضای سبز شهرایده آل که از 10 دی در مرکز بین المللی نمایشگاههای کیش آغاز به کار می کند شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، راه و شهر سازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه، هشتمین همایش علمی شهر ایده آل با حضور فعالان حوزه های شهری، 11 و 12 دی در مرکزهمایش های بین المللی کیش برگزار می شود.
برگزاری نشست با حضور مسئولان درحوزه های پسماند، پارکها و فضای سبز، زمین و مسکن، شهرهای نمونه گردشگری، استارت آپ های عرصه فناوری های نوین خدمات شهری، فرصت های سرمایه گذاری حوزه شهرداری های کشور وکارگاه های تخصصی برای مخاطبان حوزه مدیریت شهری از برنامه های جنبی این دوره از نمایشگاه وهمایش شهر ایده آل است.
گفتنی است، سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اتحادیه اتوبوسرانی، اتحادیه تاکسیرانی، سازمان همیاری استان های تهران و خراسان رضوی، شورای عالی استان ها و سازمان پدافند غیرعامل از جمله مشارکت کنندگان این رویداد هستند و همچنین سازمان شهرداریها حامی این رویداد است.

701

سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل شهر ایده آل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد

یعقوب نوروزی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم در حاشیه کنفرانس دو روزه فیزیک بنیادی ایران به میزبانی دانشگاه قم  گفت: این همایش در راستای شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» است که سرلوحه اقدامات پژوهشی و فناوری دانشگاه قرار دارد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با اشاره به اینکه این همایش به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود، ادامه داد: حوزه فیزیک بنیادی راجع به شالوده‌ها است و با متافیزیک و کوانتوم ارتباط پیدا می‌کند.

وی از ارسال ۲۰ مقاله به ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس هم اندیشی علاقه‌مندان به حوزه فیزیک بنیادی است، چرا که به بحث علم و دین بی ارتباط نیست و مراکز دینی و علمی در قم می‌توانند همکاری داشته باشند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با بیان اینکه مسئله محوری و ارتقا جایگاه دانشگاه را در برگزاری این همایش دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه قم از هر همایشی که بتواند به بهبود وضعیت علمی کشور کمک کند، حمایت خواهد کرد.

در ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۰ سخنرانی در حوزه‌های «تقلیل گرانشی تابع موج با استفاده از دینامیک کوانتومی ذره»، «افق کوشی و پیش‌بینی ناپذیری در نظریه انیشتین»، بررسی امکان لزوم تغییر پارادایم در قوانین فیزیک «و... انجام می‌پذیرد و همچنین مراسم تجلیل از دکتر مهدی گلشنی از جمله فیزیک‌دانان برجسته کشور از برنامه‌های ویژه در این کنفرانس است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد