Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@09:33:22 GMT

ششمین جشنواره «آیات» در 20 رشته برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۰۲۸۹

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: اصغر امیرنیا معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی «آیات» اظهار داشت: این جشنواره در سال‌های گذشته به صورت دوسالانه برگزار می‌شود به طوری که هر سال در رشته‌های جدیدی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال جشنواره قرآنی آیات در 11 رشته برگزار شد، افزود: با توجه به کمبود اعتبارات امسال نتوانستیم این جشنواره را در رشته‌ها و بخش‌های مختلفی برگزار کنیم اما برپایی 11 رشته را قطعی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرنیا با اشاره به اینکه برگزاری دوسالانه جشنواره آیات برکات بسیاری داشت، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه تولید و خلق آثار هنری نیازمند زمان است و هنرمندان برای آن باید وقت کافی صرف کنند تا اثری فاخر خلق شود، بر همین اساس برگزاری دوسالانه جشنواره آیات در رشته‌های مختلف هنری اقدامی شایسته و قابل تقدیر بود.

معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد درباره ادامه برگزاری جشنواره آیات، گفت: جشنواره آیات با توجه به گستردگی و اهمیت به طور حتم یکی از برنامه‌های معاونت قرآن و عترت در سال آینده است و ما این روند دوسالانه بودن را با قوت پیگیری خواهیم کرد.

امیرنیا با اشاره به برنامه‌ریزی برای سال آینده گفت: با تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته برای برنامه‌های سال 1397 برگزاری ششمین جشنواره قرآنی «آیات» در 20 رشته را پیش‌بینی کردیم که امیدواریم با تخصیص اعتبارات این امر در سال آینده محقق شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

هشتمین کنگره علمی‌پژوهشی دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

به گزارش، خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمزه چاوشی، دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی، اظهار کرد: هشتمین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این کنگره علمی-پژوهشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز پسر برگزار شد و از بین ۵۵ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۳۵ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.

دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی برگزار شد

چاوشی تصریح کرد: ساخت گلخانه هوشمند، ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی، ساخت و بررسی دهان‌شویه گیاهی بر ضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان، بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب، ساخت ماشین هوشمند، تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکار آمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بر گزیده این جشنواره به جشنواره طرح‌های پژوهشی مدارس سمپاد کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا؛ هشتمین کنگره علمی-پژوهشی خوارزمی با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در دو قسمت سخنرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

کد خبر 751106

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی