Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان همدان، در جریان بازرسی محمدرضا  مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان از حوزه قضائی شهرستان نهاوند، دفتر خدمات الکترونیک قضائی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

دفتر خدمات الکترونیک در شهرستان نهاوند از این پس عهده دار ثبت نام شهروندان نهاوندی در سامانه ثنا و تنظیم و ارسال دادخواست‌های حقوقی به مراجع قضائی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازدید رئیس کل دادگستری استان همدان ضمن ملاقات با امام جمعه و فرماندار شهرستان نهاوند موضوعات مختلف این حوزه قضائی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سند تحول قضایی باید به شکل کامل و دقیق در استان مازندران اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: در کنار سند تحول قضایی، مشکلات نیز به تفکیک هر شهرستان باید شناسایی شده و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به وجود منابع طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی استان، ادامه داد: با جدیت و قاطعیت، اجازه هرگونه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب خواهیم کرد.

پوریانی بر اهمیت بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید و بیان کرد: اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری باید اثرات بازدارنده در جامعه داشته باشد.

وی همچنین بحث پسماند و فاضلاب را از مهمترین مشکلات استان مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: این موارد و دیگر مشکلات موجود در استان باید با برنامه ریزی دقیق و همت دستگاه‌های متولی و البته حمایت دستگاه قضایی به بهترین شکل ممکن مدیریت و مرتفع شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود