Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@04:54:26 GMT

عبد صالح خدا به فکه آمد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۰۷۰۰

به گزارش پارس نیوز،

 صد و هفتاد و ششمین شماره ماهنامه «فکه» در دی ماه 96 منتشر شد.دهه شصت(تبین و بازشناسی حوادث دهه شصت), پیروزی بر داعش (فتح جبهه مقاومت و آزمون دیپلماسی دولت), مستندسازی امپراتور دروغ( بررسی مستندهای ساخته شده و یا حمایت شده از سوی بی‌بی‌سی با موضوع تاریخ معاصر ایران), چهارشنبه سیاه(گفت‌و‌گو با حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم خضیراوی امام جمعه‌ شهرستان کارون پیرامون 27 دی 1357), ابوالشهدا (درباره برادران شهید محمد و نگهدار رسولی و پدرشان که به دیدار حق شتافت), اولین تجربه خط مقدم( خاطـرات حسن اباذری), محمد را باید از نو شناخت(به بهانه سی و پنجمین سالگرد شهید محمد بابارستمی رهورد), نونی صفر(به بهانه سالگرد عملیات کربلای5),  پرونده ویژه پیرامون شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع :باید شهید شوی!(گفت‌وگو با پدر و مادر شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع),  آقا صالح (گفت‌وگو با سمیرا(زهرا) کمالی همسر شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع), مردی که دلم را زیر و رو کرد( برگرفته از خاطرات علی بابایی همرزم شهید عبدالصالح زارع), قناصه چی(گفت‌وگو با افشین شهریاری، همرزم شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع), نبرد با سرما، معرفی کتاب (قرار یکشنبه ‌ها)، پیشخوان از جمله بخش هایی است که در جدیدترین شماره ماهنامه «فکه» به آن پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش, مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه فعالیت خود را در سال 1377 با انتشار ماهنامه «فکه» آغاز کرد. در این ماهنامه به زندگینامه و سیره شهدا و مطالب مربوط به انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به منظور هرچه بیشتر آشنا ساختن اشخاص علاقمند، به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب با مفاهیم ارزشی پرداخته می شود.ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه به سردبیری علی حسین‌پور از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه منتشر شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت