Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف دشمن این بود که بین مردم شکاف و اختلاف بیاندازند. تحریم‌ها و فشار همه جانبه به کشور هدیه فتنه 88 به مردم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، به تشریح فعالیت‌های این معاونت درباره بزرگداشت حماسه 9 دی پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های دشمن، فراموش شدن یا تحریف درس‌ها و عبرت‌های فتنه سال 1388 است، یکی از درس‌ها و عبرت‌های فتنه، هوشیاری نیروهای انقلاب در رابطه با پروژه نفوذ به ویژه برنامه دشمن برای تاثیر و نفوذ در مراکز آموزش عالی و دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* باید با بصیرت افزایی و روشنگری به مقابله با نقشه‌های دشمن بپردازیم

حجت‌الاسلام کلانتری با بیان اینکه امروز ما وظیفه داریم با بصیرت افزایی و روشنگری به مقابله با نقشه‌های دشمن بپردازیم، خاطر نشان کرد: فتنه سیاه 88 بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به تعبیر دیگر جنگ احزاب علیه انقلاب اسلامی بود و 9 دی نشانه‌ای از قدرت الهی و امداد غیبی خدای متعال برای دفع این خطر بزرگ بود.

وی تاکید کرد: شعار علیه اصل نظام، پاره کردن تصویر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و حرمت شکنی‌های روز عاشورا، حقیقت و ذات جریان برانداز را نشان داد و دانشجویان اساتید و سایر اقشار مردم با دیدن این همه پلیدی به صحنه آمدند و فتنه تبدیل به خط قرمز نظام اسلامی شد.

* دانشگاه در 9 دی 88 نشان داد همیشه مدافع ارزش‌های اسلام و پشتیبان ولایت فقیه خواهد ماند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: در 9 دی 88 دانشگاه بار دیگر نشان داد همیشه مدافع ارزش‌های اسلام و پشتیبان ولایت فقیه خواهد ماند.

حجت‌الاسلام کلانتری تصریح کرد: مردم و جوانان ما دست دشمن خارجی در گرداندن فتنه 88 را به وضوح مشاهده کردند و متاسفانه عده‌ای دانسته و عده‌ای ندانسته با آنان همکاری کرده و دشمن را امیدوار کردند و آمریکای جنایتکار که در طول این 30 سال از براندازی جمهوری اسلامی ناامید شده بود، دوباره به طمع افتاد. دشمن خارجی که سال ها در کنار صدام علیه ملت ما جنگیده است سال 88 از برخی جریانات و افراد به صراحت حمایت کرد اما کسی از آنان خم به ابرو نیاورد و این نکته مهمی است که برای دانشجویان باید تبیین شود.

* تحریم‌ها و فشار همه جانبه به کشور هدیه فتنه 88 به مردم بود

وی اظهار داشت: هدف دشمن این بود که بین مردم شکاف و اختلاف بیاندازند. تحریم‌ها و فشار همه جانبه به کشور هدیه فتنه 88 به مردم بود. اما همه فهمیدند که ولایت فقیه ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: 9 دی متعلق به همه ملت ایران است که با هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بصیرت و ولایت مداری مردم ایران خلق و در تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

* حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از برگزاری برنامه‌های مرتبط با حماسه 9 دی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در قسمت دیگری از سخنان خود به برنامه‌های صورت گرفته توسط این دانشگاه به مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی، اشاره کرد و گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دی ماه امسال از برگزاری ده‌ها مراسم سخنرانی، نمایشگاه عکس، نمایش فیلم و نمایشگاه کتاب توسط تشکل‌های انقلابی و کانون‌های فرهنگی هنری حمایت و پشتیبانی کرده است.

کلانتری افزود: از جمله برنامه‌هایی که به صورت ستادی توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی پیگیری و تدارک دیده شده است اهدای کتاب های مرتبط با حماسه نه دی و فتنه به کتابخانه‌های واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان های مختلف بوده که در برخی واحدها این کتب طی مراسمی با حضور دانشجویان اهدا شد و در برخی مراکز دیگر نیز در روزهای آینده هدیه خواهد شد.

وی در همین رابطه افزود: در بین هزاران عنوان کتاب در کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی جای کتبی که به صورت مستند به روشنگری درباره فتنه 88 پرداخته است واقعا خالی بود و ان‌شاءالله از این پس دانشجویان در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی خود می‌توانند به راحتی به این منابع دسترسی داشته باشند.

* ثبت‌نام اولین مسابقه سراسری کتابخوانی «آزمون بصیرت » از کتاب حماسه 9 دی

کلانتری در ادامه از برگزاری مسابقات بزرگ فصلی کتابخوانی با محورت بصیرت افزایی و معرفت افزایی دانشجویان توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: ثبت‌نام اولین مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان «آزمون بصیرت » از کتاب ارزشمند حماسه 9 دی که شامل بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص است در هفته جاری توسط معاونت‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه در سراسر کشور و یا مراجعه به سایت مربوطه آغاز و ان‌شاءالله پس از دهه فجر انقلاب اسلامی آزمون آن برگزار و هدایای معنوی شامل سفر زیارتی کربلای معلا به برگزیدگان با همکاری واحد تبریز اعطا خواهد شد.

* برگزاری کاروان «انقلاب فصل فتنه» در شهرهای تهران و قم

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان از برگزاری کاروان انقلاب «فصل فتنه» در شهرهای تهران و قم در روزهای هفتم و هشتم دی ماه خبر داد و گفت: در این دو شهر، میادین و اماکنی وجود دارد که در فتنه 88 و حماسه 9 دی شاهد صحنه‌هایی ماندگار از مقاومت و ایثار مردم شریف ما و دشمنی ضد انقلاب بوده و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت نمادین در این مناطق حاضر شده و اساتید و راویان خاطرات آن روزهای تلخ و شیرین انقلاب اسلامی را بازگو کردند.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رضا رمضانی بعد از ظهر شنبه در جمع تأثیر گذاران شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: امانت بزرگ انقلاب اسلامی راحت به دست نیامده است بلکه پاک‌ترین خون‌ها پای آن ریخته شده و حالا بعد از ۴۵ سال به ما سپرده شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان بیشترین تحریم‌ها و فتنه‌ها را علیه نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: ایران اسلامی به لحاظ قدرت علمی رتبه شانزدهم دنیا را داراست در صورتی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در این بخش رتبه پنجاه و هفتم را داشت.

وی با بیان اینکه در برخی رشته‌ها جز ۱۰ رتبه برتر دنیا هستیم، افزود: در حوزه نظامی پیشرفت زیادی داشتیم که گوشه‌ای از نتیجه آن در گوشمالی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی دیدیم.

آیت‌الله رمضانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه است و بعد از انجام عملیات «وعده صادق» امروزه جز بازیگران قدرتمند در عرصه جهانی مطرح است.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم پیشرفت‌های موشکی و نظامی، در برخی مسائل داخلی مانند صنعت خودرو، عقب ماندگی و کوتاهی داریم، افزود: نظام اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است و اگر به این انقلاب صدمه وارد شود تا سالیان زیادی از اسلام حرفی به میان نخواهد آمد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی اخیر دشمنان به دنبال ترویج ولنگاری بودند ولی قدرت نظام اسلامی اجازه ولنگاری را نمی‌دهد، ادامه داد: دشمنان در حوزه فرهنگی، بودجه‌های کلانی علیه کشور تصویب می‌کنند.

تلاش دولت سیزدهم برای حل مسائل اقتصادی

وی با بیان اینکه در بخش رسانه‌ای که مقام معظم رهبری از آن به امپراتوری رسانه‌ای تعبیر کردند که امروزه در اختیار صهیونیسم است، باید بیشتر کار شود، اضافه کرد: علاوه بر رسانه، در سه بخش اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور باید خیلی کار کنیم.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به ضرورت اقدام جدی در حوزه اقتصادی در سطح کشور و استان گفت: خوشبختانه دولت فعلی، تمام قد برای حل مسائل اقتصادی کشور در حال تلاش است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی معضلات فرهنگی در کشور، گفت: در حوزه فرهنگی متولیان مختلفی داریم که باید در مقابل هنجارشکنی‌ها راهکار ارائه دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود مقام معظم رهبری، در حوزه سیاسی کشور آسایش خیال داریم و در انتخابات اخیر نیز رهنمودهای ایشان، انتخابات سالم را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری سلامت خود را حفظ کرده و در مسائل فرهنگی دغدغه دارد.

آیت‌الله رمضانی تاکید کرد: تقویت کشاورزی، می‌تواند استان گیلان را به قطب کشاورزی کشور تبدیل کند و می‌تواند در این بخش به جای واردات، صادرات داشته باشیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: همه جهانیان وظیفه دارند تا در برابر ظلم به کودکان غزه، اعلام انزجار کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: اعتراضات امروز در آمریکا با حضور گسترده دانشجویان و اساتید برای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، نمایانگر بیداری وجدان‌های بشری است.

کد خبر 6096526

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد