Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-فرماندار آوج گفت: هرگونه اعتراض و گلایه باید از طریق مجراهای قانونی صورت بگیرد و اگر به شکل نسنجیده و غیرمنطقی دنبال شود آب به آسیاب دشمن ریختن است.

علی اکبر سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این برهه از زمان که دشمنان در همه توطئه های پیشین خود از جمله به راه اندازی جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی علیه کشور و همچنین ایجاد گروه های تروریستی همچون داعش برای مقابله با جهبه مقاومت اسلامی و ایران شکست خورده است، برخی حرکت های نسنجیده می تواند آنان تحریک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار آوج همچنین گفت: افرادی که دست به تجمعات غیرقانونی می زنند باید بدانند این اقدام ها به ابزاری در دست دشمن تبدیل می شود.
وی با بیان اینکه برخی در پی این هستند که در اتفاق های اخیر دولت را مقصر جلوه دهند،اضافه کرد: در شرایط فعلی که با تلاش های دولت تدبیر و امید، کشور به کارگاه اشتغال و سازندگی تبدیل شده و تسهیلات و خدمات مختلفی به مردم بویژه در مناطق محروم و روستاها در حال ارایه است و در همین دوره بسیاری از کارخانجات که پیش از این دچار رکود شده بودند دوباره احیا شدند و شاهد کنترل تورم بوده ایم، چسباندن انگ کم کاری به دولت بی انصافی است.
سلیمانی با بیان اینکه خدمات دولت در عرصه های داخلی و خارجی را نباید فراموش کنیم،ادامه داد: در عرصه سیاست خارجی نیز با هدایت های مقام معظم رهبری و مدیریت بسیار خوب دولت بسیاری از کشورهایی که پیش از این حتی تمایل به مذاکره با ایران نداشتند با خود همراه کرده و در اثر همین موضوع موج ایران هراسی در دنیا از بین رفت که این ها همه نتیجه عملکرد مثبت دولت بوده است.
وی همچنین گفت: دولت آقای روحانی برآمده از رای مردم بوده و با تنفیذ مقام معظم رهبری روی کارآمده و هرگونه حرکت برای تضعیف آن، ضعیف کردن نظام است.
فرماندار آوج تاکید کرد: تمام دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی در تمام طیف ها برای ارتقای و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران باید همچون گذشته از دولت حمایت کنند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام محمدی گفت: برخورد خشن اخیر در آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در پی برگزاری اعتراضات دانشگاهیان در محکومیت کشتار فلسطینیان در غزه بار دیگر رویکرد دوگانه و ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در موضوع حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.   وی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با تبیین سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص قضایای دانشگاه‌های آمریکا، افزود: امروز شاهد بی‌ثباتی کشور‌های اروپایی و آمریکایی هستیم به طوری که در این کشور‌های مدعی حقوق بشر شاهد رفتار‌های وحشیانه در برابر دانشجویانی هستیم که تنها فریاد دادخواهی مردم فلسطین و توقف جنگ در سرزمین‌های اشغالی را دارند.   خطیب جمعه یزد ایران قوی امروز را قابل‌قیاس با ایران ۸۰ سال پیش ندانست و گفت: عملیات وعده صادق جایگاه ایران را در برابر دیدگان کشور‌های جهان تغییر داد به طوری که درهمین اواخر بیش از ۷۰ کشور جهان برای گسترش ارتباطات اقتصادی و تجاری به ایران آمدند و امروز شاهد ثبات جمهوری اسلامی در جهان هستیم و این همان نتیجه قیام الهی است.   حجت الاسلام محمدی همچنین با تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، امام صادق (ع) به بیان ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی این امام همام اشاره و بر بهره گیری از راه و منش صادق آل عبا تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران