Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد خراسانی، مشاور حقوقی، سخنگو و رییس کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود رشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد اعتراض امید روانخواه، سرمربی سپیدرود به شعارهای برخی از هواداران اظهار داشت: از طرف مالک جدید و اعضای شورای سیاستگذاری باشگاه، از طرفداران باشگاه سپیدرود که مورد بی‌مهری قرار گرفتند، عذر خواهی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روانخواه شخصیت ارام و خوبی دارد و حتما تحت فشار بوده است. البته این اتفاق برای باشگاه قابل قبول نیست و ما از او توضیح می‌خواهیم. برای انضباط تیمی و برقراری نظم با هیچ‌کس تعارف نداریم.

وی ادامه داد: تماشاگران مالک اصلی و بزرگترین سرمایه باشگاه بزرگ سپیدرود هستند. بی‌احترامی به تماشاگر خط قرمز ماست. همه ما در پیروزی‌ها سهیم و در شکست‌ها مسئول هستیم و نباید برد را منتسب به خود بدانیم و باخت را گردن هوادار بیندازیم.

مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه تصریح کرد: پروانه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به نام دکتر جواد تن‌زاده صادر شد. صدور این پروانه بر اساس تصمیمات جلسه مورخ 4 دی ماه سال جاری در دفتر رئیس هیات فوتبال انجام شد و من مسئولت پیگیری صفر تا صد این انتقال و واگذاری را بر عهده داشتم. از این پس همه تصمیمات باشگاه با هماهنگی شورای سیاستگذاری باشگاه و تایید نهایی مالک جدید اتخاذ می‌شود.

خراسانی در پایان گفت: دکتر تن‌زاده یک نخبه علمی و اقتصادی است و استان گیلان باید از پتانسیل او استفاده بهینه ببرد. مجموعه باشگاه اهل شعار نیست. با توجه به هدف‌گذاری جدی و حرفه‌ای و برنامه‌های مدون، روزهای خوب در انتظار باشگاه بزرگ سپیدرود رشت و هوادارانش است.

604

فرهاد خراسانی سپیدرود لیگ برتر فوتبال جواد تن زاده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!