Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه صبح امروز با حضور فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت امام خمینی(ره) قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم مشکلات عمده مسلمانان را در طول تاریخ عدم داشتن بصیرت دانست و اظهار کرد: کشف حقیقت تنها با چشم سَر میسر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در هر عصری به شیوه‌های گوناگون برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند و درحال حاضر که عصر ارتباطات بوده و دسترسی به تمامی نقاط دنیا به آسانی صورت می‌پذیرد بنابراین از طریق فضاهای مجازی و ماهواره تبلیغاتی انجام می‌شود که عامل مهم سوق جوانان به سوی سست شدن باورها که اعم از باورهای ادراکی و باورهای احساسی است می‌شود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با بازخوانی تاریخ به رهبران تأثیرگذار جهان اشاره کرد و یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) از جمله رهبرانی است که مردم را در کنار یکدیگر متحد کردند و هرگز مفتون تبلیغات سوء دشمن نشدند.
نعمت‌الهی رهبری را رکن رکین انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: اگر دشمن موفق شود به آن ضربه بزند انقلاب اسلامی را به مخاطره خواهد انداخت.
وی با ابراز امیدواری یادآور شد : وظیفه همه آحاد ملت این است که با کسب بصیرت انقلابی و دینی از رکن اساسی انقلاب یعنی ولایت فقیه پیروی و حمایت کنیم.
گفتنی است که، در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس و پوستر حماسه 9 دی ماه برگزار شد.
1011/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت شهید مرتضی مطهری در سالن همایش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

 

صدر حسینی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج یاسر مشهد در این مراسم گفت: شهید مطهری الگوی علمی، عملی و فرهنگی برای جوانان و نسل امروز است و ۷۲ اثر از کتاب های ایشان حکایت از این موضوع دارد.   سرهنگ قاصدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج یاسر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین طغانی و فرماندهان حوزه های محلات، مدیران شعب نمایندگی، مسئولان نظارت و بازرسی و سایر  بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.   در این مراسم از  مربیان نمونه عقیدتی سیاسی، فرهنگ یاران و فعالان فرهنگی و فضای مجازی تجلیل شد.  

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین