Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت زربال گفت: مجموعه بزرگ زربال به دنبال تولید و عرضه محصولات با کیفیت هستیم و شعار «سلامت زندگی کنید» در حقیقت یاور و مشور ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، مهدی آل ابراهیم در همایش فصلی مدیران شرکت زربال با بیان اینکه این شرکت به عنوان اولین و بزرگ‌ترین زنجیره تولید گوشت مرغ در کشور است گفت: این شرکت به سرعت مراحل رشد و توسعه کمی و کیفی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با تجهیز زیرساخت‌های تولید و به‌روز رسانی تجهیزات تولیدی در فارم‌ها نقطه عطف جدیدی در روند حرکتی زربال شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: کارخانجات این شرکت با اختصاص مبلغی بالغ بر 200 میلیارد ریال در ماه‌های گذشته و با پایان پروژه بازسازی کشتارگاه و با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا تجهیز می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت زربال: افزود: در مجموعه بزرگ زربال به دنبال تولید و عرضه محصولات با کیفیت هستیم و شعار «سلامت زندگی کنید» در حقیقت یاور و مشور ماست.

 

گفتنی است در یک سال گذشته علاوه بر تجهیز و به‌روز رسانی زیرساخت‌های تولید در مجموعه زربال شاهد ایجاد زیر برندهای مزه طلایی (در حوزه سس مرغ) و مزه خونه در حوزه فست فود هستیم تا در ماه‌های آینده به بازار عرضه شود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند، برای همه ما شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد، شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرئت تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند و به شهادت برسند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

لازم به ذکر است صبح امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

کد خبر 750699

دیگر خبرها

  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری