Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان دومین تیم برتر سال ۲۰۱۷ از نگاه مجله معتبر «ورلد ساکر» را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،کریستیانو رونالدو که اخیراً از سوی فیفا، نشریه «فرانس فوتبال» و گلوب ساکر عناوین بهترین بازیکن جهان در سال 2017 را از آن خود کرد، این بار از سوی نشریه «ورلد ساکر» آمریکا به عنوان بهترین فوتبالیست جهان در سال 2017 لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با کسب 715 رأی از کارشناسان فوتبالی این عنوان را به خود اختصاص داد و لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا با 663 رأی و نیمار برزیلی از پاری‌سن‌ژرمن با 437 امتیاز را در کسب این عنوان ناکام گذاشت.

همچنین زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید با کسب 42 رأی عنوان بهترین مربی سال را از آن خود کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با کسب 8 رأی و تیته، سرمربی تیم ملی برزیل هم با کسب 5 رأی به ترتیب دوم و سوم شدند. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان هم با کسب تنها یک رأی در مکان نهم این رده‌بندی ایستاد.

تیم فوتبال رئال مادرید هم با کسب 57 رأی عنوان بهترین تیم سال را از آن خود کرد و تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب 2 رأی به طور مشترک با تیم‌های برزیل، آلمان، ایسلند و موناکو در مکان دوم این رده‌بندی ایستاد. تیم‌هایی همچون بارسلونا، یوونتوس و منچسترسیتی در این رده‌بندی پایین‌تر از ایران هستند.

جان دوردن، روزنامه‌نگار ورزشی که با رسانه‌هایی همچون «گاردین»، «بی‌بی‌سی»، «نیویورک‌ تایمز»، «ورلد ساکر» و «آسوشیتد پرس» همکاری می‌کند به عنوان یکی رأی‌دهندگان، کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران را به ترتیب به عنوان بهترین مربی و بهترین تیم سال انتخاب کرده است.

همچنین ویجای ویک، روزنامه‌نگار نشریه «فور فور تو» مالزی، به تیم ملی ایران به عنوان بهترین تیم سال 2017 رأی داده است.

 

 

منبع:تسنیم

 

  انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، مشاور مالک میلان، ماموریت پیدا کردن بهترین مربی برای این باشگاه در فصل بعد را دارد. 

بعد از مخالفت هواداران با جولن لوپتگی و در حالی که آنتونیو کونته نیز با ناپولی به توافق رسیده، حالا تیاگو موتا گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود. مربی ای که با بولونیا فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و همه را بهت زده کرده است.

توتواسپورت نوشته است که زلاتان این روزها همه توجه خود را به سمت تیاگو موتا معطوف کرده است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی- برزیلی که احتمالا بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند (بولونیا رتبه چهارم جدول را دارد)، با یوونتوس مذاکرات پیشرفته ای داشته است. 

به این ترتیب زلاتان سعی خواهد کرد هر طور شده نظر تیاگو را تغییر دهد و در واقع این اولین چالش بزرگ او به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه است. مارک فن بومل، سرمربی فعلی آنتورپ، نیز دیگر گزینه مورد علاقه او است.

دیگر خبرها

  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها