Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی:​ سامانه بارشی فعال که در چند روز گذشته در مناطق شمالی کشورمان وجود داشت از این مناطق خارج شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه احمدی با اعلام این خبر افزود: امروز در بخش‌هایی از جنوب غرب و دامنه مرکزی کوه‌های زاگرس و ارتفاعات ناپایداری دما را پیش بینی می‌کنیم و در برخی نقاط استان‌های خوزستان، بخش‌های شمالی و مرتفع استان فارس، کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری در برخی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای پیش بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین پدیده قابل ذکر در بخش‌های شرقی کشور بصورت وزش باد نسبتا شدید وجود خواهد داشت و در برخی نقاط استان سمنان، شمال استان یزد و بخش‌هایی از استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و برخی نقاط استان کرمان و شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد به همراه گرد و غبار پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب‌های شمالی کشور گفت: آب‌های شمالی کشور و دریای خزر نیز همچنان برای امروز با توجه به وزش باد مواج و متلاطم خواهد بود.
وی افزود: به لحاظ شرایط دمایی نیز انتظار داریم که بخصوص از فردا به تدریج روند افزایش دما را داشته باشیم.
احمدی با اشاره به وضعیت دمای هوا و آسمان تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف و در برخی ساعات وزش باد ملایم خواهیم داشت و در گرم‌ترین زمان دمای بیشینه تهران به ۱۸ درجه خواهد رسید.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران سرد می‌شود؛ پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه (۲۸ اسفند) و استمرار آن تا روز چهارشنبه (اول فروردین ۱۴۰۳) آسمان استان بارانی و روز سه شنبه (۲۹ اسفند) نیز با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، تهران امروز (۲۷ اسفند) و فردا (۲۸ اسفند) آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در مناطق پرتردد شهری از امشب تا فردا افزایش نسبی غبار محلی مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه (۱ فروردین ۱۴۰۳) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به استان، به‌تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۳) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی استان وزش باد شدید گاهی خیلی شدید مورد انتظار است.

فردا افزایش دما و روز سه شنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۸ اسفند) کمی ابری و غبار صبحگاهی و ازبعدازظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۹ اسفند) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت ها رگبار و رعد و برق و وزش باد و احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه‌های آبعلی ۷ میلیمتر، میگون ۶.۶ میلیمتر، دماوند ۵.۷ میلیمتر، فرودگاه امام خمینی و لواسان ۴.۲ میلیمتر، شرق تهران ۲.۹ میلیمتر، شهریار ۲.۵ میلیمتر، فیروزکوه ۲.۴ میلیمتر، فیروزکوه آلودگی و ورامین ۰.۲ میلیمتر، فرودگاه مهر آباد و چیتگر ۱.۸ میلیمتر، شمیرانات - اقدسیه ۱.۵ میلیمتر، و ژئوفیزیک تهران ۱ میلیمتر، بارش ثبت کرده‌اند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۹ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885225

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای شهرستانهای خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۷ اسفند
  • تهران سرد می‌شود؛ پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۷ اسفند
  • آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی استان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ + جزئیات
  • آخرین وضعیت هوای استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۵ روز آینده
  • پیس بینی وضعیت هوای کردستان در روز عید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۲۶ اسفند
  • آخرین وضعیت هوای استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۶ روز آینده