Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@21:05:02 GMT

قیمت جوجه یکروزه روند افزایشی گرفت

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۲۳۱۸

قیمت جوجه یکروزه روند افزایشی گرفت

پول‌نیوز - رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، با اشاره به اینکه قیمت جوجه یکروزه در بازار رو به افزایش است،گفت: شرکت پشتیبانی امور دام از طریق اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، ذرت توزیع می کند.

محمد یوسفی با بین اینکه قیمت مرغ در طول هفته گذشته، تغییر چندانی نداشته است، اظهار داشت: قیمت این کالا در عمده فروشی میدان بهمن ٦٤٠٠ تومان و در میادین میوه و تره بار ٦٧٥٠ تومان بوده و همچنین قیمت مرغ زنده ٤٨٠٠ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه آشفتگی های بازار تخم مرغ، تاثیری بر قیمت مرغ ندارد، گفت: قیمت مرغ باید افزایش یابد؛ چراکه نرخ جوجه رو به افزایش است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی درباره دلیل افزایش قیمت جوجه یکروزه در بازار افزود: مرغداران در حال جوجه ریزی برای شب عید هستند و تقاضا برای جوجه زیاد شده؛ در نتیجه قیمت آن، حدود ٢٠٠ تومان بالا رفته است.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قیمت نهاده های دامی همچنان بالا است، گفت: هم اکنون نرخ هرکیلوگرم ذرت، ١٠٥٠ تومان تحویل بنادر و ١١٥٠ تومان با کرایه حمل درب مرغداری است؛ کنجاله سویا نیز حدود ١٧٥٠ تا ١٨٠٠ تومان تحویل بنادر و کارخانجات عرضه می شود.

وی گفت: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام از طریق اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، ذرت را به قیمت کیلویی ٩٥٠ تومان تحویل انبارهای استانی توزیع می کند.

یوسفی ادامه داد: همچنین این شرکت در برابر مرغ تحویلی اتحادیه ها و مرغداران برای ذخیره سازی، به آنان کنجاله سویا و ذرت تحویل می دهد.

وی درباره آخرین وضعیت صادرات مرغ نیز گفت: صادرات انجام می شود اما میزان آن زیاد نیست.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حسین لاری کمان گفت: نیمه دوم پارسال جوجه رزی در استان با ۲۲ میلیون قطعه افزایش درمقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن، به ۸۹ میلیون قطعه رسید.

وی همچنین گفت: فرودین امسال نیز ۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان داشتیم که در مقایسه با فرودین پارسال که ۱۱ میلیون قطعه بود، ۲۶ درصد بیشتر شد.

لاری کمان افزود: تامین و عرضه نهاده باکیفیت که ضریب تبدیل را بالا بُرد و همچنین پشتیبانی از تولیدکننده را، می‌توان عامل این افزایش دانست.

وی، خرید مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برنامه ریزی برای خرید مرغ زنده به قیمت هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان را نیز از اقدامات کمکی، تشویقی و ترغیبی برشمرد.

استان گلستان پس از تهران، تولیدکننده عمده گوشت مرغ مصرفی کشور است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی
  • مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • رمزدارایی در پساهاوینگ