Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان همدان با اشاره به حضور گسترده مردم در ۹ دی ۸۸ گفت: هرجا که لازم باشد مردم باز هم آماده خلق حماسه هایی از جنس ۹ هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار نافع با اشاره به فراز و نشیب های متعدد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: تاریخ همه انقلاب های دنیا گویای این واقعیت است که همه انقلاب ها در طول حیات خود با سختی هایی مواجه می شوند که گاه از ادامه مسیر انقلابی و اهداف اولیه باز می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هم در طول ۴دهه حیات خود فراز و نشیب هایی از جنس اتفاقات سال ۸۸ را به خود دیده است اما به لطف خدا در این مسیر با رهبری و زعامت آگاه و بصیر و مردم همیشه در صحنه مستحکم و مقاوم موفق به ادامه راه بوده است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه "فتنه" ریشه ای قرآنی دارد گفت: موضوع تنها امروز و دیروز کشور ایران نیست بلکه هرجا که از ابتدای اسلام، دچار آسیب شده ایم به دلیل بروز فتنه ها بوده است چراکه فتنه ها اغلب با ایجاد ابهام در جامعه و گمراه کردن رهبران و افراد جوامع همراه هستند.

 

وی فتن را به دو دسته راهبردی و تاکتیکی تقسیم کرد و ادامه داد: فتنه سال ۸۸ از جنس فتنه هایی با نگرش راهبردی بود که نگرش توطئه گر به قصد براندازی نظام وارد ماجرا شده بود و مردم بصیر این توطئه را با آگهی و ولایتمداری خود خنثی کردند.

 

حضور مردم در حماسه۹دی در طول تاریخ بی نظیر بوده است

سردار ظفری به تأکیدات امیرالمؤمنین در موضوع اتصال به ولایت در فتنه ها اشاره و بیان کرد: فتنه ۸۸ انقلابی در درون انقلاب بود که با رهبری فهیم امام خامنه ای مورد واکاوی و روشنگری قرار گرفت و به بصیرت و حضور مردم منجر شد.

 

وی حضور مردم را در خنثی سازی فتنه۸۸ در طول تاریخ کم نظیر و حتی بی نظیر عنوان کرد و افزود: مبلّغین، نخبگان، رسانه ها و حتی مراجع تقلید جامعه باید نسبت به تبیین ابعاد مختلف فتنه و ریشه های آن و حضور و حمایت مردم در در تقابل با آن بپردازند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به تجمعات و اغتشاشات اخیر اشاره و تشریح کرد: در این روزها صحنه سازی ضعیفی از دوران فتنه ۸۸ انجام می شود که برگرفته از رویکرد دشمن برای به حاشیه راندن حماسه ۹ دی است اما قطعا آنها غافل از این هستند که این شیطنت ها آسیبی به این نظام ولایی که پشتیبانی مردم را دارد نخواهد زد.

 

مسؤولین نباید مصالح کلی نظام را فدای منافع حزبی و جناحی کنند

این مقام مسؤول با بیان اینکه ما باید بخاطر بهره مندی از وجود رهبری که پیش از همه توطئه ها، دست دشمن را می خواند شاکر خدا باشیم تأکید کرد: جامعه نیازمند وحدت و انسجام است و مسؤولین باید بدون درنظر گرفتن جناح بندی و حزبی گری به رفع دغدغه های مردم همّت گمارند و مراقب باشند که در جایگاه مسئول اسباب ایجاد فتنه و انشقاق نشوند.

 

ظفری  خاطرنشان کرد: مسؤولین در نظام جمهوری اسلامی نباید مصلحت کلی نظام را فدای منافع حزبی و جناحی کنند چراکه این مردم برای به دست آوردن و به ثمر رساندن این انقلاب خون داده اند و بازهم آماده خلق حماسه های دیگری از جنس ۹ دی هستند.

 

وی در پایان افزود: حماسه هایی از جنس ۹ دی علاوه بر اینکه گویای تاریخ هستند جریان ساز و گفتمان ساز هم هستند و باید بیشتر و عمیق تر به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بردسکن ضمن گرامی‌داشت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی از آن‌ها خواست به دور از هرگونه حب و بغض‌های سیاسی و منافع شخصی خود، خالصانه و صادقانه برای مردم کار کنند و در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها اهتمام جدی داشته باشند.
وی ضمن اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند که می‌طلبد متولیان امر این قشر زحمتکش جامعه را مورد توجه قرار دهند چرا که ستون اصلی تولید در کشور کارگران هستند و کار در نظام اسلامی عبادت است.
امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد: تولید زیربنای اقتصاد است و امروز موتور اقتصادی کشور دست کارگران است چرا که کارگران کشور تولید را به حرکت در می‌آورند و چرخ دنده‌های اصلی اقتصاد هستند.
وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگران اشاره کرد و افزود: جوانان در تولید کارآفرینی کنند و شعار سال با مشارکت مردم تحقق پیدا می‌کند.
حجت الاسلام مصوری ازصاحبان سرمایه در شهرستان بردسکن خواست ثروت خود را در مسیر تولید و اشتغال زایی در منطقه سرمایه‌گذاری کنند تا عمران و آبادانی و شکوفایی اقتصادی در منطقه ایجاد شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم است و مردم در همه عرصه‌ها نقش اول را دارند و این بیانگر این است که نظام متعلق به مردم است و مردم باید در حفظ و هراست از نظام‌ایستادگی کنند و به حول قوه الهی مردم‌ایستاده پای کار انقلاب هستند.
امام جمعه موقت بردسکن به دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه اشاره کرد و افزود: شهید مطهری یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود و خواص و نخبگان جبهه انقلاب باید این شهید را به عنوان یک الگو و اسوه خود قرار دهند.
وی از معلمان خواست آثار شهید مطهری را به جوانان و نوجوانان بیشتر معرفی کنند چرا که نقش معلمان در مسیر علم و انسانیت همانند نقش انبیا است.
وی به رقابت بیش از ۱۳۵۰ نفر از داوطلبین کنکور سراسری نوبت اول در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان خانم و ۴۰ درصد آقا بودند که آزمون آن‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بردسکن برگزار شد.
خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند