Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، "مسعود مهدی زاده مقدم" در ابتدای این نشست به آیین نامه و دستورالعمل های تشکیل شرکت های خدماتی و لزوم واگذاری اداره امور شهرک‌های صنعتی به صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌ها اشاره و ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: اداره امور شهرک‌ها، مستلزم تعامل، همکاری و هماهنگی همه جانبه شرکت های استانی با شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده مقدم ضمن تاکید بر نقش موثر شرکتهای خدماتی در راهبری و نگهداری شهرک‌های صنعتی، به بیان وظایف اعضاء هیات مدیره پرداخت و گفت: حفظ و نگهداری تاسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب و تصفیه خانه های مربوطه و تاسیسات برقی و مکانیکی، حفظ و نگهداری فضای سبز، معابر و ساختمانهای عمومی، نظافت عمومی شهرک وناحیه صنعتی مرمت و تعمیر، نوسازی و بازسازی تاسیسات و اخذ هزینه های مشترک و حق شارژ از واحدهای صنعتی از جمله وظایف شرکت های خدماتی است.

وی ادامه داد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی و یک ضرورت برای توسعه صنعتی است تا سرمایه گذاران و صاحبان صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر و از مزایای آن بهره برداری کنند.

مهدی زاده مقدم بیان داشت: اهداف برگزاری نشست های مشترک شرکت های خدماتی بیان انتظارات متقابل، به تعامل رسیدن در سرفصل مشترک کاری و ایفای نقش سازنده در قانون است.

گفتنی شهرک صنعتی سبزوار1 با مساحت 133 هکتار در موقعیت مناسبی در جاده مشهد به سبزوار کیلومتر11 جاده تهران قرار دارد و در حال حاضر با 61 واحدصنعتی بهره برداری شده و اشتغالی بالغ بر 1هزار و 140نفر را فراهم کرده و سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در این شهرک از مزایای استقرار آن بهره ببرند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

هاشم علایی ۷ فروردین با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و تأکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه گذاری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، این شرکت مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را ولی نعتمان کشور برشمرد و افزود: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، مدل‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران
  • دولت برای تحقق شعار سال باید تصدی‌گری را کاهش دهد