Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@15:14:51 GMT

تخم مرغ در زنجان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۲۶۶۱

خرداد: توزیع تخم مرغ داخلی در بازار مصرف زنجان، قیمت این فرآورده را به طور قابل توجهی کاهش داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، افزایش قیمت نهاده های طیور و موارد بهداشتی و معدوم شدن مرغ های تخمگذار در برخی از استان ها موجب افزایش قیمت تخم مرغ از پنج هزار تومان به 9 هزار و 800 تومان در هر کیلوگرم شد.طی روزهای گذشته قیمت هر عدد تخم مرغ نیز از 400 تومان به بیش از 700 تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان مسئولان نیز در تلاش برای کاهش قیمت این فرآورده و تنظیم بازار برای رفاه حال مصرف کنندگان بودند که با تلاش های انجام شده تخم مرغ داخلی وارد بازار زنجان شد.
** توزیع تخم مرغ داخلی تا ثبات قیمت ادامه داردمدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هم اکنون تخم مرغ در 18 واحد صنفی در شهر زنجان با قیمت کیلویی هفت هزار و 400 تومان به مصرف کننده ها عرضه شده است.عبدالله جعفری تاکید کرد: توزیع تخم مرغ داخلی در بازار مصرف زنجان به منظور کاهش نرخ این فرآورده، جلوگیری از اجحاف حقوق مصرف کننده و حذف واسطه انجام شده است.وی یادآورشد: بر اساس تصمیم گیری های انجام شده در جلسه کمیته تنظیم بازار با همکاری اتحادیه مرغداران و اتاق اصناف این فرآورده به قیمت پایین تر در بازار عرضه می شود.مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: عرضه تخم مرغ در باراز دیگر شهرستان های استان زنجان نیز در دست انجام است تا همه مصرف کننده ها بتوانند این فرآورده را با قیمت مناسبی در سبد خرید خود قرار دهند.جعفری خاطرنشان کرد: عرضه تخم مرغ با نرخ تعیین شده دولتی تا ثبات قیمت آن ادامه دارد و محدودیتی در عرضه نیست.
**صنف تخم مرغ فروشان برای خرید تخم مرغ اقدام کنندنایب رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان زنجان نیز گفت: برخی از این صنف ها برای خرید تخم مرغ و عرضه آن به مصرف کننده کوتاهی می کنند.سید ناصر موسوی یادآورشد: برای کاسبان این صنف به هر میزانی که تقاضای خرید و عرضه برای مصرف کننده داشته باشند محدودیتی وجود ندارد.وی افزود: عرضه تخم مرغ وارداتی نیز طی روزهای آینده در بازار استان زنجان انجام و سهمیه تعیین شده این استان خریداری می شود.
*** تا زمان تعادل در قیمت تخم مرغ عرضه در بازار انجام می شودمدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران تخم گذار و نایب رئیس اتحادیه مرغداران استان زنجان اعلام کرد: برای جلوگیری از گران فروشی و به تعادل رسیدن قیمت تخم مرغ عرضه این فرآورده به واحدهایی که پروانه فروش مرغ و تخم مرغ دارند، انجام می شود.خلیل پرویزی اظهار کرد: با تقاضای بیشتر این فرآورده عرضه آن نیز در بازار افزایش خواهد یافت. برچسب ها: تخم مرغ ، زنجان ، ارزان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود