Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره)شهرری در ابتدا ضمن خیر مقدم به فارغ التحصیلان رشته شیمی و گرامیداشت یاد مرحوم دکتر نوجوان بنیان گذار علم شیمی در این واحد دانشگاهی و مرحومه دکتر فاطمه نبی پور از استادان زحمتکش این رشته بیان کرد: «دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران عمر انسان است و باید قدر آن را دانست و امیدوارم  این گردهمایی پیامدهای مثبت برای واحد داشته باشد و از دانشجویان در حال تحصیل حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
قاضی مغربی گفت: « خرسندم که امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بعنوان دانشگاه حل مساله انتخاب شده و از دوران آموزش محوری و پژوهش محوری عبور کرده است.  با کمک شما عزیزان که در حال حاضر مدیران و کارمندان موفقید گامی اساسی در راستای حل مشکلات کشور عزیزمان با کمک یکدیگر برداریم«.
وی با بیان اینکه عزت و سربلندی این واحد دانشگاهی منوط به ارتباط بین مدیران، استادان و دانشجویان قبلی وفعلی است افزود: « انتظار ما از شما عزیزان که بسیار توانمند و با پتانسیل بالا هستید این است که ارتباطات و امکاناتی را در چارچوب قانونی و صحیح برای دانشجویان در حال تحصیل فراهم آورید«.
وی هدف از تشکیل و برگزاری این گونه برنامه‌ها را تعامل هرچه بیشتر دانشگاه، صنعت و فارغ التحصیلان فعال در صنعت عنوان کرد و افزود: «یکی از مهمترین راه‌های اتصال دانشگاه با صنعت از طریق فارغ التحصیلان است و فارغ التحصیلان، دانشجویان هم رشته خود را کمک کنند تا در آینده تعاملات آنان با دانشگاه در سطح وسیع گسترش یابد و ما هم تلاش می‌کنیم تا از دانشجویان فارغ التحصیل بانک اطلاعاتی تهیه و از ظرفیت و پتانسل‌های آنان در راستای حل مشکلات این واحد دانشگاهی و دانشجویان استفاده کنیم.»
قاضی مغربی افزود: « شما دانش آموختگان باید در مسیر پیشرفت از تمام توانمندی، خلاقیت و پتانسیل‌های موجود بهره‌مند شوید و سعی کنید برای خود و دیگران خلق ثروت و کارآفرینی کنید.»
دکتر علی پارسا مدیر گروه شیمی هدف از این گردهمایی را تداعی خاطرات گذشته عنوان کرد و گفت: «با تشکیل انجمن فارغ التحصیلان برای حل مشکلات واحد و کشور گامی مؤثر برداریم«.
در پایان این مراسم از پیشکسوتان گروه شیمی آقایان محمد رئوف درویش، مسعود رفیع زاده، داریوش فرخانی و خداداد نظری به سخنرانی و بیان خاطرات پرداختند و از دانشجویان برتر گروه شیمی و کارآفرینان این گروه قدردانی و تجلیل شد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند