Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جمشید حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا از تعمیر نخستین شناور ولگامکس در شرکت کشتی سازی صدرا خبر داد و گفت: این شناور یکی از بزرگترین شناورهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است که بیش از 2800 تن وزن و 140 متر طول دارد.

وی افزود:تا سال گذشته این شناورها برای تعمیرات به کشورهای حاشیه دریای خزر مثل آستاراخان، روسیه و آذربایجان می رفتند زیرا امکان تعمیرات این شناورهای سنگین در شمال کشور وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت کشتی سازی صدرا اظهار کرد: امسال صدرای بهشهر توانست با تکیه بر توان داخلی و ارتقای سطح دانش فنی، تعمیر سیستم بالابر شناورها "سینکرولیفت" و با اعتماد سازی، بازاریابی و جلب مشتری این شناور سنگین را تعمیر کند.

حاجی زاده گفت: این شناور با همّت و توان 70 نیرو به صورت مستقیم در کمتر از دو هفته تعمیر شد و روزجمعه 8 دی جاری به کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵۰ گروه راهداری در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مهرداد آهکی گفت: ارتقای ایمنی محور‌های استان ۵۰ گروه راهداری شامل خط‌کشی، رنگ آمیزی جداول، نصب و تعمیر تابلو و علائم، پاکسازی محور‌های ورودی، نصب و تعمیر گادرریل، لکه‌گیری و چاله‌گیری، تعمیرات سیستم‌های روشنایی، ایمن‌سازی دماغه‌ها و تقاطع‌ها، شانه‌سازی و تعدیل شیب شیروانی، پاکسازی و آزادسازی حریم، ایستگاه سلامت و طرح پویش سفر سبز و ایمن در محور‌های مواصلاتی فعال هستند.

او با بیان اینکه این طرح تا پایان سفر‌های نوروزی و تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت گفت: نیرو‌های راهداری با آمادگی و تجهیزات کامل در راهدارخانه‌ها و محور‌های استان حضور دارند تا در صورت بارش برف و بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌ها سریعا وارد عمل شوند تا نسبت به رفع موانع و روانسازی ترافیک عبوری اقدام کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: در حال حاضر ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی، ۳۵ باب راهدارخانه و ۲۰ باب مسجد بین راهی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ هستند.

دیگر خبرها

  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • تعمیر لوازم خانگی ال جی در نمایندگی تخصصی آریابهکار
  • رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در تمام سواحل کشور
  • مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل؛ بررسی همه چالش‌ها و فرصت‌ها
  • جنبش مقابله با مصرف‌گرایی در شهرها با ایجاد کافه‌های تعمیر
  • استقرار ۵۰ گروه راهداری در طرح نوروزی
  • بررسی صفر تا صد نکات مهم تعمیرات درب اتوماتیک
  • ◄ تعریف واژه های اصلی تعمیر و نگهداری هواپیما
  • پیشرفت ۶۱ درصدی تعمیرات اساسی هتل بزرگ بندر امام خمینی
  • قطعی گسترده اینترنت در آفریقا/ شرکت‌ها در مرز فلج‌ شدن