Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم مقام باشگاه سپاهان اظهار داشت: وقتی که کرانچار را ابقا کردیم قطعا از او حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سپاهان برخلاف نیم فصل اول توانسته در یکی دو بازی اخیر عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد و روز گذشته هم موفق شد با ۴ گل پدیده را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در همین راستا گفت‌وگویی با مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان  انجام دادیم که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:   *به نظر سپاهان روند خوبی را در پیش گرفته و برنامه ویژه‌ای برای نیم فصل دوم لیگ دارد. نظر شما در مورد بازی روز گذشته چیست؟   در برابر پدیده بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالیم که در این مسابقه به پیروزی رسیدیم چرا که پدیده امسال یکی از تیم‌های خوب لیگ بود و توانستیم مقتدارنه این تیم را ببریم. متاسفانه در نیم فصل اول هم تیم ما خوب بازی می‌کرد اما نتیجه نمی‌گرفت و اینطور نبود که در نیم فصل اول هم بدباشیم.   *سپاهان در نیم فصل دوم لیگ چه تفاوتی با تیم نیم فصل اول خواهد داشت؟   تیم ما از پتانسیل بالایی برخوردار است به هر حال در فهرست تیم ما چندین بازیکن از ساخته‌های آکادمی خود سپاهان هستند و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در ایران به این مقدار از محصولات آکادمی خود استفاده کند. در ترکیب تیم ما چند بازیکن حتی ۱۸ ساله دیده می‌شوند و به هر حال جوانگرایی تاوانی داشت که ما برای آینده برنامه ریزی کرده بودیم.   *تغییرات در کادرفنی تیم را چطور دیدید؟
به هر حال ما قنبری را به عنوان دستیار کرانچار انتخاب کردیم و مربی دروازه‌بان‌ها را هم عوض کردیم. به تغییراتی نیاز بود تا بتوانیم در حد نام سپاهان نتیجه بگیریم.   *بازیکنان خوب خارجی هم جذب کردید، نظرتان در مورد جذب این بازیکنان چیست؟
ما دو دروازه‌بان خوب جوان داریم که هم در تیم‌های ملی بازی می‌کنند هم با و جود سن و سال پایین حدود ۲ متر قد دارند و آینده دار هستند. در مورد جذب ابراهیم عالمه هم باید بگویم که از چند نفر که او را می‌شناختند در موردش نظرخواهی کردیم و فهمیدیم که او دروازه‌بان خیلی خوبی است، امیدواریم که او بتواند به تیم ما کمک کند.   *چند مهره هم در نیم فصل دوم به تیم شما اضافه شدند. نظرتان در مورد آنها چیست؟
همانطورکه گفتم می‌خواهیم در لیگ نتایج خوبی بگیریم، خوشبختانه مهدی شریفی به تیم بازگشت که حضور او برای سپاهان می‌تواند مفید باشد. از طرفی حسن‌زاده دویدن را آغاز کرده و در آینده‌ای نزدیک به میادین باز خواهد گشت. حسنی دیگر بازیکن خوبی است که ما جذب کردیم و هفته آینده مجوز بازی او صادر خواهد شد، به اضافه یکی دو بازیکن دیگر. فکر می‌کنم که در نیم فصل دوم بتوانیم امتیازات از دست داده در نیم فصل اول را جبران کنیم.   *چه تفاوت‌هایی میان تیم نیم فصل اول و دوم سپاهان وجود دارد؟
در نیم فصل او هم تیم ما از نظر فنی بد نبود، اما تلاش کردیم تا خواسته‌های سرمربی را تامین کنیم و تیم را تقویت کنیم تا نتایج خوبی بگیریم چرا که سپاهان قطعاً پتانسیل بالایی دارد.   *درمدتی که نتیجه نمی‌گرفتید صحبت‌هایی در فضای مجازی مطرح شده بود مبنی بر اینکه بازیکنان برای حضور محرم نویدکیا در سپاهان به عنوان سرمربی به نوعی کم کاری می‌کنند. شما این موضوع را قبول دارید؟
من که اصلاً چنین چیزی را ندیدم چون ما در مسابقات واقعا خوب بازی می‌کردیم و به نوعی حتی بد شانسی برخی اوقات مانع موفقیت ما می‌شد. من شاهد هستم که برخی اوقات که نتیجه نمی‌گرفتیم بازیکنان از ناراحتی حتی چند ساعت در رختکن می‌ماندند.   *اما جلسه اخیر نوید کیا و هراتیان رئیس هیئت فوتبال اصفهان به این شایعات دامن زد.
من اصلا از این جلسه خبر ندارم و اصلا نمی‌دانم که چه اتفاقی در آن افتاده است، اما وقتی که کرانچار را ابقا کردیم قطعا از او حمایت خواهیم کرد.   *هدف سپاهان در پایان فصل چیست؟
تیم ما از پتانسیل بالایی برخوردار است و با توجه به تغییرات صورت گرفته می‌خواهیم که امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنیم. تیم‌هایی که هوادار دارند قطعا به رتبه‌های بالای جدولی چشم دوخته‌اند. تیم ما هم به عنوان تیمی که ده قهرمانی در لیگ و حذفی دارد باید در رتبه‌های بالای جدول حضور داشته باشد تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.   *چند بازیکن خارجی هم در نیم فصل از سپاهان جدا شدند، آیا این تیم ضرر مالی به خاطر این بازیکنان کرد؟
به هر حال همه اتفاقات با نظر سرمربی تیم صورت می‌گیرد ما با این بازیکنان تسویه کردیم و آنها سپس از ایران خارج شدند تا مشکلی برای تیم ما بوجود نیاید.   گفت‌وگو از علی کرملو   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند

فنونی زاده در گفت و گو با همشهری آنلاین با اشاره به شکست تیم پرسپولیس مقابل آلومنیوم اراک آنهم در ضربات پنالتی تاکید کرد: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد، نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم تحت تاثیر شرایط میزبانی قرار گرفت. از دقیقه ۶۰ به بعد هم که اوسمار با تعویض هایش پرسپولیس را خلع سلاح کرد. ۳-۴ بازیکن تاثیر گذار مثل سروش رفیعی، ترابی و اورنوف را بیرون آورد. نمی دانم این چه کار بود کرد. واقعا آدم به کارهای اوسمار شک می کند. با اینکه برزیلی است رو به کارهای دفاعی آورد. دقیقا مثل پارسال وقتی یک گل جلو می افتادیم دفاع می کردیم الان هم همین طور است.

او افزود: اگر یادتان باشد اوسمار پارسال هم وقتی یک گل از حریف پیش می افتادیم می آمد و پشت گل محمدی حرف هایی می زد این مشخص می کند حتما می گفت سبک بازی دفاعی شود تا از تک گل مان محافظت کنیم. الان خودش هم هافبک دفاعی را زیاد می کند. سروش را بین دو نیمه تعویض می کند در حالی که در کنار ریگی عملکرد خیلی خوبی داشت. اما بازیکنان کلیدی تیم را تعویض کرد تا برای بازی چهارشنبه با سپاهان استراحت بدهد ولی این کار منطقی نیست. بازی به بازی باید پیش رفت مثلا حرفه ای هستی تا بازی با سپاهان ۵ روز وقت هست.

وی اضافه کرد: اقای اوسمار ۵ تا تعویض داری هر ۵ دقیقه یکبار تعویض کن تا وقت بازی هم گرفته شود. نه اینکه یکباره همه پنالتی زن های تیم را بیرون بکشی. ترابی، اورنوف، سروش و حتی آل کثیرهمگی پنالتی زن هستند. وقتی هم بازی به پنالتی کشیده می شود مقابل برزیل هم باشید ۵۰-۵۰ است. نمی شود گفت حتما می بریم اما حرفی که من همواره بر آن تاکید دارم اینکه همیشه نمی توان برنده شد ولی پرسپولیس همیشه باید زیبا بازی کند.

این پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از تعویض های اوسمار گفت: فوق العاده اشتباه کرد البته نمی گویم بازیکنان ذخیره که وارد زمین شدند توانایی هایشان کم بود! اصلا شاید ۵ درصد و حتی کمتر اختلاف فنی بین بازیکنان اصلی و ذخیره است ولی مهم این بود که تیم پرسپولیس دو بار تا دقیقه ۹۰ با دو گل از حریف پیش افتاد ولی در نهایت برد را از دست داد. خط دفاع هم فوق العاده ضعیف عمل کرد. البته عبدالکریم حسن کار خود را انجام می داد اما گولسیانی، اسماعیلی فر و کنعانی زادگان و دروازه بان خیلی ضعیف بودند. من خودم رفیعی را تایید کردم و حتی به آقای قلعه نویی گفتم او را به تیم ملی دعوت کند. نمی گویم حتما در لیست نهایی قرار می داد چراکه گلرهای خوبی در تیم ملی هستند اما گفتم حداقل به اردو دعوت شود. اما از عملکردش مقابل آلومنیوم تعجب کردم.

فنونی زاده تاکید کرد: آن ۴-۵ بازی هم که رفیعی کلین شیت کرد فشاری روی دروازه پرسپولیس نبود. ۲ تا بازی هم هیچی نشده رفته روی دستش خاکوبی زده است. بذار دوتا بازی کنی بعد... د. اگربه مسایل حاشیه ای روی بیاوری خودت را گم می کنی و اگر هم خودت را گم کنی دیگر نمی توانی به پیشرفت ات ادامه دهی. چرا امثال عابدزاده و سلطانی سال های سال درخشیدند چراکه با حاشیه کار نداشتند. الان رفیعی ۴ تا گل در بازی خورده و ۶ تا هم در ضربات پنالتی یعنی در یک بازی ۱۰ گل خورده است. حالا به ضربات پنالتی کاری ندارم. چراکه شانس و مسایل روحی و روانی بسیار تاثیر گذار است. ولی خیلی پر اشتباه بود. البته از کیفیت پایین خط دفاعی هم نباید غافل شد.

او اضافه کرد: نیمه اول پرسپولیس خوب بود اما چرا ارنج تیم را عوض کردی؟ همان کاری که کادرفنی تیم ملی در جام ملتها کرد و به ترکیب تیم برنده دست زد و حذف شد. استقلال وقتی از جام حذفی حذف شد چیزی برای از دست دادن نداشت تمام ذهن خود را معطوف لیگ کرد. الان برای پرسپولیس هم آسیا و حذفی تمام شده است گرچه جام حذفی آسان ترین راه رسیدن به بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود حالا ۶ بازی در لیگ مانده که ۱۸ امتیاز می شود پارسال پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز قهرمان شد.

وی افزود: اوسمار باید خیلی حواسش جمع باشد. برای تمدید قرار داد اوسمار مدیران پرسپولیس خیلی باید با دقت عمل کنند. این ۴-۵ بازی که پرسپولیس با اوسمار پیروز شده حریفان خاصی نبودند. الان هم مقابل تیم آلومنیوم تیم رده دهمی ۴ تا گل در جریان بازی و ۶ گل در پنالتی ها می خورند. مگر می شود در یک بازی ۱۰ گل خورد!؟ ۲۰ سال بود پرسپولیس ۴-۵ گل در یک بازی نخورده بود. حالا هم می رسیم به بازی با سپاهان که واقعا ۶ امتیازی است. اوسمار باید خیلی مراقب باشد. این بازی را از دست بدهیم خیلی عواقب دارد. حریفان دارند می آیند و استقلال هم در صدر جدول درست است که خوب بازی نمی کند اما سه امتیازها را می گیرد.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص درخشش لیموچی بازیکن تیم آلومنیوم گفت: لیموچی بهترین بازیکن زمین بود امیرقلعه نویی یک چیزی در این بازیکن جوان دیده بود که به تیم ملی دعوتش کرد. خود من هم در شب های فوتبالی نام او را جزو ۱۱ بازیکن برتر قرار دادم.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چه زمانی مناسب تمدید قرارداد اوسمار با پرسپولیس است تاکید کرد: پرسپولیس بازی های مهمی مانند سپاهان و تراکتور را پیش رو دارد. در کنارش دیدیم درتعویض ها و دفاعی کردن تیم دچار اشتباهات فاحشی بودند. وقتی ریگی و با سروش خوب کار می کند چرا سروش را تعویض می کنی!؟ اگر با ۵ گل هم پیش بودی نباید تعویض می کردیم. اوسمار تیم را با تعویض هایش از ۱۰۰ به ۲۰ کاهش داد. برای همین می گویم برای تمدید قرارداد صبورانه و تفکرانه عمل کرد. هنوز ۶ تا بازی تا پایان لیگ مانده است. درویش هم آدم با تجربه ای است. هیات مدیره هم هینطور است.

فنونی زاده در خصوص اینکه برخی ها می گویند سبک بازی پرسپولیس با اوسمار تغییر کرده است گفت: وقتی ۴ بازیکن مانند خدابنده لو، اورنوف، آل کثیر وعبدالکریم حسن به تیم اضافه شدند خودش می شود ۴۰ درصد یک تیم باید هم سبک بازی تغییر کند. اما حالا باید فقط به فکر بازی حساس با سپاهان باشیم. همیشه رقیب قوی برای ما بوده و ال کلاسیکو فوتبال ما است و دقیقا ۶ امتیاز دارد چراکه سپاهان هم تیم سوم است چراغ خاموش دارد خودش را بالا می کشد. اینکه بگویم بازی تهران است و کارمان راحت خواهد بود اصلا اینطوری نیست. تازه سپاهان روی زمین بازی می کند و در زمین خوب ورزشگاه آزادی راحت تر بازی می کند.

او در پایان تاکید کرد: اگر سپاهان را ببریم ۹۰ درصد راه را رفتیم اما اگر نتیجه را از دست بدهیم کار خیلی سخت می شود. هواداران هم که همیشه یار دوازدهم هستند. در سرما و گرما می آیند و از تیم حمایت می کنند. من دست آنها را می بوسم. اما جمعیت زیاد حاضر در ورزشگاه خیلی حائز اهمیت نیست بلکه مساله اصلی در مستطیل سبز اتفاق می افتاد. حواس شان باشد

کد خبر 847501 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا جام حذفی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید